“Fantastisk plass!”
Anmeldelse av Muusu - STENGT

Muusu
Kjøkken: Europeisk
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Her er på stell! Hyggelig betjening i trivelige lokaler sentralt i gammelbyen. Fantastisk mat Vi spiste Black Angus og lammekarre - sammen med en utsøkt 2015 italiener

Takk, Ståle I

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og service. Liten meny men de er ekstremt flinke på maten og drikken. Ikke så dyrt heller for en så god mat og service

Takk, Amina K
Anmeldt 15. oktober 2018

Hva kan man si? Dette var absolutt en av de bedre restaurantopplevelsene jeg har hatt. Maten var en opplevelse i seg selv, den anbefalte vinen passet godt. Servitøren var oppmerksom uten å være påtrengende. Til tross for at restauranten var full var det en rolig stemning her. Dette er plassen jeg garantert går tilbake til.

1  Takk, HeidiLarsen
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Karamellisert geitost med tilbehør til forrett, smakte ypperlig! Kalvekjøtt til hovedrett, perfekt stekt med godt tilbehør. Selv om kelneren misforsto ordren tok det ikke lang tid før vi fikk hovedrett nummer to. Servicen var veldig bra. Absolutt en restaurant verdt å besøke i Riga!

3  Takk, christinehM5394VZ
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Beste atmosfære og nydelig mat.
Dette er var opplevelse jeg gjerne vil ha igjen. Alt fungerte.
Kelner som var så rolig og hyggelig... Særdeles bra.

2  Takk, RuneLie

Reisende som så på Muusu, så også på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region