“Rolig og god atmosfære.”
Anmeldelse av Muusu - STENGT

Muusu
Kjøkken: Europeisk
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Fin liten restaurant. Relativt høy pris til å være i Riga, men mat, vin og service var utmerket. Diskret og behagelig musikk.

Takk, Per367

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

For en kulinarisk opplevelse når det gjelder mat å atmosfære. Anbefales på det sterkeste.
Takk for god service.

Takk, Excursion61122637750
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Her er på stell! Hyggelig betjening i trivelige lokaler sentralt i gammelbyen. Fantastisk mat Vi spiste Black Angus og lammekarre - sammen med en utsøkt 2015 italiener

Takk, Ståle I
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og service. Liten meny men de er ekstremt flinke på maten og drikken. Ikke så dyrt heller for en så god mat og service

Takk, Amina K
Anmeldt 15. oktober 2018

Hva kan man si? Dette var absolutt en av de bedre restaurantopplevelsene jeg har hatt. Maten var en opplevelse i seg selv, den anbefalte vinen passet godt. Servitøren var oppmerksom uten å være påtrengende. Til tross for at restauranten var full var det en rolig stemning her. Dette er plassen jeg garantert går tilbake til.

1  Takk, HeidiLarsen

Reisende som så på Muusu, så også på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region