“Veldig god mat”
Anmeldelse av Muusu - STENGT

Muusu
Kjøkken: Europeisk
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig personale. Kan anbefales. Alle 5 var fornøyde med maten vi bestilte.

Litt dyrt til å være i Latvia, men var verdt det.

Takk, 488katrinet

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Fin liten restaurant. Relativt høy pris til å være i Riga, men mat, vin og service var utmerket. Diskret og behagelig musikk.

Takk, Per367
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

For en kulinarisk opplevelse når det gjelder mat å atmosfære. Anbefales på det sterkeste.
Takk for god service.

Takk, Excursion61122637750
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Her er på stell! Hyggelig betjening i trivelige lokaler sentralt i gammelbyen. Fantastisk mat Vi spiste Black Angus og lammekarre - sammen med en utsøkt 2015 italiener

Takk, Ståle I
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og service. Liten meny men de er ekstremt flinke på maten og drikken. Ikke så dyrt heller for en så god mat og service

Takk, Amina K

Reisende som så på Muusu, så også på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region