“Norske besteforeldre med tenåringsbarnebarn på tur.”
Anmeldelse av Muusu

Muusu
Vurdert som nr. 39 av 1 163 Restauranter i Riga
Kjøkken: Europeisk
Anmeldt 8. januar 2019

Fikk servert verdens beste mat. Verdens mest kritiske og kresne 16 åring kom hjem og fortalte om and med søtpotet,rødkål kokt med "julekrydder" tilbehør....med stjerner i blikket. Familien kontaktet restauranten via mail og fikk tilsendt oppskrift og fremgangsmåte, Kjempegodt (men ikke på langt nær så godt som på restauranten). Hit drar vi tilbake med storfamilien. Makan til service!

1  Takk, randi766

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig personale. Kan anbefales. Alle 5 var fornøyde med maten vi bestilte.

Litt dyrt til å være i Latvia, men var verdt det.

Takk, 488katrinet
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Fin liten restaurant. Relativt høy pris til å være i Riga, men mat, vin og service var utmerket. Diskret og behagelig musikk.

Takk, Per367
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

For en kulinarisk opplevelse når det gjelder mat å atmosfære. Anbefales på det sterkeste.
Takk for god service.

Takk, Excursion61122637750
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Her er på stell! Hyggelig betjening i trivelige lokaler sentralt i gammelbyen. Fantastisk mat Vi spiste Black Angus og lammekarre - sammen med en utsøkt 2015 italiener

Takk, stisaks1

Reisende som så på Muusu, så også på

Har du vært i Muusu? Del dine erfaringer!