“God billig lunch”
Anmeldelse av Gan Bei

Gan Bei
Vurdert som nr. 320 av 1 296 Restauranter i Riga
Anmeldt 21. september 2017 via mobile enheter

Fin restaurant øverst i galleri riga. Her kan du spise både billig og dyrt. Oppmerksom kelner som utøvde god service. Vi benyttet oss av et tilbud der vi kunne velge mellom 2 forretter og 2 hovedretter + te eller ferskpresset juice. Begge 2 var godt fornøyd med maten. Ingen av oss er spesielt småspist, men vi klarte ikke å spise opp all maten vi fikk. Meget godt kjøp for pengene da vi betalte kun 20 euro for 2 stk. Anbefales.

Dato for besøk: september 2017
Takk, KsbNorway

Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Fin terrasse og service innstilt personell. Maten smakte, kunne tenke meg å spise her flere ganger.
Spennende og innholdsrik sushi meny.

Dato for besøk: august 2017
Takk, 850knutn
Anmeldt 14. mai 2017

Veldig bra sushi, helt riktig temperert. Utrolig mye å velge mellom. Ikke så veldig billig, men veldig godt. Grei betjening. Rask servering

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Lise V
Anmeldt 19. oktober 2016

God mat, himmelsk for oss som elsker sushi. Koselig sted og hyggelige betjening. Good service. Anbefales.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Narcinita L
Anmeldt 19. mars 2016 via mobile enheter

Suppe og sushi. Hyggelig servitør. Elegany interiør. Videoskjermer som viser Latvisk kunstner - moderne og smakfult. God pris. Perfekt lunsj.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Lage Thune M

Reisende som så på Gan Bei, så også på

Riga, Riga Region

Har du vært i Gan Bei? Del dine erfaringer!