“Hyggelig atmosfære”

Rozengrals
God for: Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Maten er så som så. Signaturretten er veldig god. Servitørene er uopmerksomme, mangler kunnskaper om hvilke viner som passer til maten osv. Dårlig utval av viner. De har en lang og fin vinliste, men det hjelper ikke når bare tre av vinene på vinlista er det de selger. Plassen og stemningen er bedre enn maten og servicen.

Takk, glennwiggol

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat , fantastisk atmosfære. Et helt spesielt spisested. Måtte bestille bord. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Nordahl73
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære og sjarm.
Hyggelig personale. Veldig god (men annerledes) mat. Stedet må oppleves. Føler virkelig på middelalderstemningen.

Takk, ingerb2017
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Jeg går ikke ofte tilbake til samme restaurant på byferie, dette ble unntak...ble begge gangene servert av Nikita en nydelig ung gutt med mye kunnskap om mat og middelalder...et helt spesielt sted å besøke...mate duene i Rigas trangeste gate fikk jeg også prøve her!! Jeg fikk med meg linduken til brødet og en minnemynt...ikke glem å besøke toalettene

Dato for besøk: august 2018
Takk, Siri R
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Spediell stemning. Store posjonet basert på midddkelalderoppskrifrerr . Veldig godt og ble stappmett!

Dato for besøk: august 2018
Takk, P3905JPjons

Reisende som så på Rozengrals, så også på