“Juletur til Riga ”

Rozengrals
God for: Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte bord og kom til dette stedet med store forventninger. Da vi kom ble vi ledet til vårt bord og like etter kom servitøren. Vi fikk vin og lokalt øl , til mat bestilte vi hare og griseknoke som smakte godt Maten er laget slik de laget dette i middelalderen. Stedet er som vi reiser tilbake i tid , servitøren har på seg klær fra 1500 tallet.
Kan anbefale dette stedet når dere er i Riga

Takk, Jarle C K

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Gjennomført viking/middelalder tema. Vi hadde en god suppe til lunsj og godt øl. Mye godt lokalt øl i Riga .

Takk, ninahD3644EY
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt denne restauranten og vi hadde derfor høye forventninger. Lokalet og stemningen var fin, veldig gjennomført middelaldersk stil. Maten var helt grei, ikke noe mer. Spiste kalvekjake og lammeskank, og begge rettene var litt smakløse og fete. Veldig store posjoner.

Takk, Linnhorn
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære. Gjennomført tema. En opplevelse! Lite utvalg i mat, og mat i middelalderstil. Spiste kylling og and, smakte godt. Normalt prisnivå.

Takk, Maiksibaiksi
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Maten er så som så. Signaturretten er veldig god. Servitørene er uopmerksomme, mangler kunnskaper om hvilke viner som passer til maten osv. Dårlig utval av viner. De har en lang og fin vinliste, men det hjelper ikke når bare tre av vinene på vinlista er det de selger. Plassen og stemningen er bedre enn maten og servicen.

Takk, glennwiggol

Reisende som så på Rozengrals, så også på