“Sjarmerende middelalderstemning med mat fra denne perioden. ”
Anmeldelse av Rozengrals

Rozengrals
Vurdert som nr. 62 av 1 163 Restauranter i Riga
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Umulig å forklare, bare dra dit. Garantert verdt det. Servitørene er kledd i middelaldertøy. God gammeldags mat.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, TedHelmet

Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk reise tilbake i tid
Super atmosfære, kjempeflink servitør, gode priser og kjempegod mat( store portioner)
Alle ansatte var tidsriktig kledd, tilpasset resten.
God musikk satte stemningen, t.o.m. innslag av live musikk dagen vi var der.( de har det torsdag-søndag)
Skal absolutt tilbake ved neste anledning.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, igoro462
Anmeldt 18. desember 2018

Vi fant denne restauranten som holder til i lokaler fra 1293 tilfeldig. Du verden for en opplevelse det ble. Her er det en uforglemmelig atmosfære, meget tidsriktig, også servitørenes kledning.
Maten var i øverste klasse, vi fikk begge uglemmelige smaksopplevelser.
Vi håper en dag å komme tilbake.
Anbefales!

Takk, trondo685
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte bord og kom til dette stedet med store forventninger. Da vi kom ble vi ledet til vårt bord og like etter kom servitøren. Vi fikk vin og lokalt øl , til mat bestilte vi hare og griseknoke som smakte godt Maten er laget slik de laget dette i middelalderen. Stedet er som vi reiser tilbake i tid , servitøren har på seg klær fra 1500 tallet.
Kan anbefale dette stedet når dere er i Riga

Takk, Jarle C K
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Gjennomført viking/middelalder tema. Vi hadde en god suppe til lunsj og godt øl. Mye godt lokalt øl i Riga .

Takk, ninahD3644EY

Reisende som så på Rozengrals, så også på

Riga, Riga Region

Har du vært i Rozengrals? Del dine erfaringer!