“Kjempegod burger!”

B Burgers
Vurdert som nr. 14 av 33 Smått og godt i Riga
Kjøkken: Bespisning, Bar, Kafé
Anmeldt 21. mars 2019 via mobile enheter

Burgeren var fint stekt og med veldig god smak! Maten kom raskt og var billig! 15 euro for 2 personer med drikke.
Her kommer vi gjerne tilbake.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Aidapida

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Hvis man ønsker et kjapt måltid er dette plassen.
God burger som var perfekt stekt med sprø fries til!
Hvis man skal gi et minus vil det være at vi fikk servert øl i glass som fortsatt var varme etter vask.

Takk, 718hegel
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Ingen bra opplevelse! Fikk en kald guacamole burger som ikke smakte spesielt mye. Tørt brød. Ekstremt dårlige fries som var like bløte som spaghetti. Kjæresten min kjøpte en burger med brie og plomme, hun fikk en veldig liten bit med brie på hele burgeren. Også tørt brød og vannete fries på hun. Ikke nok med det, vi bestilte også løkringer ved siden av. Dem også, som friesene, stekt ALT for lite. Et hint av sprøhet utenpå, men kunne fint tålt 1 min til i frityrkokeren. Begge to bestilte milkshake av sjokolade is. Den var så tynn i konsistensen og smakløs at man skulle tro det har bare et glass melk med en skje sjokoladepuvler i. HOLD DERE VEKK!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Eirik1991
Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Skikkelig burger servert av hyggelig betjening. Alt er smakfullt og stort utvalg av burgere og sauser. Lokalet er røft og trendy.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, nybergen
Anmeldt 4. mai 2017 via mobile enheter

Den kulinariske opplevelsen kan best beskrives som et bilde malt av Munch; i et krysningspunkt mellom det skjøre og vakre. Dog maten var av en akseptabel pris så var det også store muligheter for variasjon av maten grunnet restaurantens sortiment.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, bj_rne590

Reisende som så på B Burgers, så også på

Har du vært i B Burgers? Del dine erfaringer!