“Skjult perle”
Anmeldelse av Beef Eater's

Beef Eater's
Vurdert som nr. 9 av 1 178 Restauranter i Riga
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

For en plass. Vi hadde nesten litt vanskeligheter med å finne restauranten. Taxi sjåføren hadde aldri hørt om plassen. Da vi parkerte på utsiden så det ut som om vi skulle inn i en liten leilighet på bakkenivå. Når vi kom inn så var resten en fantastisk mat opplevelse. Særdeles oppmerksom betjening toppet med mat av ypperste klasse, til en særdels hyggelig pris. Denne går inn på min topp tre liste over beste biff restauranter jeg har besøkt rundt i verden.

Takk, glennwiggol

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempefint måltid med god mat og dessert. Rimelig priset og utrolig service! Anbefales virkelig. Ble booke bord da restauranten er ganske liten

Takk, Sussa103
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 11 stk, som feiret 70årsdagen til familien «overhode». Valgte denne restauranten pga av de gode anmeldelsene, og alt var riktig. Alle fikk riktig mat, den var riktig stekt, ett av barna fikk en saus på en burger som ikke var meningen. Da tilbydde de seg å lage ny, og barna fikk gratis dessert pga denne lille feilen. Veldig god service,veldig god mat, alt var perfekt. 70 åringen storkoste seg, og fikk kake med lys av servitøren. Kan virkelig anbefales!

Takk, haksi75
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi dro til dette stedet fordi den hadde fått så bra anmeldelser. Det stemte det vi hadde lest. Blide og flinke servitører. Maten kom raskt. Biffen vi spiste var mør og smakte nydelig. Kaffe og Baileys som vi tok som dessert var nydelig. Anbefaler turen hit!

Takk, klanglete
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig lite sted på et sted man ikke skulle tro det fantes en restaurant. Maten var veldig bra, servitørene var meget hyggelige. God mat til en rimelig pris. Anbefales!

1  Takk, christinehM5394VZ

Reisende som så på Beef Eater's, så også på

Har du vært i Beef Eater's? Del dine erfaringer!