“Fantastisk god mat”

Monterosso
Vurdert som nr. 153 av 1 260 Restauranter i Riga
Kjøkken: Italiensk
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Privat middag, Reservasjoner
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Hit skal vi absolutt igjen! Fantastisk god mat og topp service. Koselig atmosfære i hyggelige lokaler

1  Takk, Navigator05687238899

Anmeldt 13. januar 2018 via mobile enheter

Fine lokaler, men lite mat med kjedelig smak og i tilleg dyrt..
5 biter ravioli til ca 15euro, er ikke ok

Dato for besøk: januar 2018
Takk, petterhauko
Anmeldt 21. september 2017 via mobile enheter

Denne italienske restauranten hadde fantastisk mat.
Vi spiste litt forskjellig mat, men alle 6 var enig om att maten var veldig bra.
Minus får de for prisen.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Jan_Helminsen
Anmeldt 14. desember 2016 via mobile enheter

På juletur ble vi anbefalt denne restauranten for deres suverene pizza. Vi ble allikevel positivt overrasket over den hyggelige og oppmerksomme servicen samt det smakfulle lokalet svært kledelig pyntet til jul. Atmosfæren var avslappet og lavmælt uten å virke stivt fra personalet sin side. Både forrett og hovedrett smakte like godt som den ble representert: fortreffelig. Vi ble sittende til etter kjøkkenet var stengt og det eneste jeg angret på var at vi ikke bestilte flere av de gode rettene. Verdt å besøke igjen!

Dato for besøk: desember 2016
1  Takk, davideR60AR
Anmeldt 13. oktober 2016 via mobile enheter

Maten var god på smak, men størrelsene på porsjonene varierte veldig. Stive priser.

Servitøren vi hadde var arrogant, sur og rett og slett uhøflig. Brukte lang tid på å få kontakt for å få dessertmenyen, men ble ignorert.

Anbefaler ikke denne plassen!

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, kam_323

Reisende som så på Monterosso, så også på

Har du vært i Monterosso? Del dine erfaringer!