Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Sentral beliggenhet i gamlebyen, alt i nærheten slik som shopping, restauranter og severdigheter. Gangavstand til det meste. Blide,hyggelige og hjelpsomt personale, rent og fint hotell. God frokost. Kan bo her igjen senere.

Opphold: september 2018, reiste med venner
Takk, Stay486122
Anželika M, Hotel Director på Wellton Riga Hotel & SPA, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Dear Jørn M!
Thank you for choosing Wellton Riga Hotel & Spa and taking the time to write your review of our property. Every guests opinion is important for us.
We are constantly working to improve our services and hotel conditions.
We would like to thank you for your positive comments about our location, staff, breakfast and views - we are glad that you loved it!
We really appreciate your comments and look forward to another opportunity to host you at our property!

Anmeldt 17. august 2018

Hyggelig personale og flott beliggenhet, sentralt og nært det meste. Sengene er noe harde så det er å anbefale overmadrass som bør forespørres ved ankomst. Men flotte rom. Så dette er et hotell som kan anbefales.

Opphold: september 2017
Takk, evalien2017
Anželika M, General Manager på Wellton Riga Hotel & SPA, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Norway
Nice staff and great location, central and close to most. The beds are somewhat hard so it is advisable to recommend the mattress pad that should be requested upon arrival. But great rooms. So this is a hotel that can be recommended.

Dear evalien2017!
We thank you that you have chosen Wellton Riga Hotel & Spa for your stay in Riga!
We are constantly working to improve our services and hotel conditions and in this matter your opinion is very valuable for us!
We are very glad that you have found our rooms, location and reception team work highly professional, for sure we will make our best to keep it on a good level in future.

We will be glad to welcome you once again in Rixwell and Wellton Hotels!

Hotel Director
Anzhelika Mazheika

Anmeldt 10. august 2018

Flott og sentralt plassert hotell for den som vil utforske Riga og gamlebyen. Det meste som du ønsker ligger i gåavstand fra hotellet. Vi hadde bestilt Superior rom, men de oppgraderte til suite uten at vi spurte :-) Ingen ekstra kostnad. Trikk, buss og taxi rett utenfor hotellet. Vi besøkte Riga Motormuseum, tok taxi utenfor hotellet og fikk sjåføren til å hente oss etter 2 timer. Passet fint med tiden, da fikk vi spist lunch på museet. Vel verdt et besøk. Besøk gjerne markedet som ligger rett nedenfor hotellet. En opplevelse i seg selv.
Skal vi sette minus på noe så må det vere at den ene dagen ble skitne handduker brettet fint sammen og lagt på hyllen av rengjøringspersonalet. Det likte vi lite. Ellers hadde vi en flott tur og et flott opphold i Riga og på hotellet.

Romtips: Suite, hjørnerom
  • Opphold: august 2018, reiste som et par
Takk, 947Reidar

Dear 947Reidar!

Thank you for choosing Wellton Riga Hotel & SPA for your recent stay and for sharing your feedback of this visit.
We are very pleased to read your kind words regarding our service and our facilities as well.
Looking forward to welcome you again in Wellton Riga Hotel&SPA!

Hotel Director
Anzelika Mazeika

Anmeldt 20. juli 2018

Ligger perfekt til for shopping og reise med tog buss
Kjempe bra frokost med meget godt brød godt kokte egg
Meget hyggelige betjening og god Servic
Litt hare senger
Rommet rent og fint
Må si vi kommer gjerne i gjennnnnn

Opphold: juli 2018, reiste som et par
Takk, EspenK123
Anželika M, Manager på Wellton Riga Hotel & SPA, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Dear Espen K,

We thank you that you have chosen Wellton Riga Hotel & Spa for your stay! Allow me to thank you as well for finding time to write a review! We are constantly working to improve our service and hotel conditions and your opinion is very valuable for us. We thank you for giving us a high score and we will keep working on to make your next stay 5 of 5!
We will be glad to welcome you in Wellton Hotels!

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet har super beliggenhet.
Veldig hyggelig og hjelpsom i resepsjonen.
Vi oppgraderte til suite, god plass og masse vinduer! Kunne vært noe mer behagelige og flere møbler. Kun en toseter sovesofa, en halvveis lenestol og en vanlig stol.
Sengene var grei, litt i hardeste laget men funket fint.
Grei frokost, godt utvalg i varm mat, men lite utvalg i pålegg. Tok lang tid for å fylle på når noe ble tomt (spes eggerøre og bacon).
Bassenget var dessverre under rehabilitering, men mulig å bade på Wellton sitt hotell like ved (100 meter ca).
Både min mann og jeg tok massasje. Jeg fikk en søt og hyggelig ung dame, mens min mann fikk en dame som virket rimelig irritert hele tiden. Hun smilte ikke en eneste gang. Det ble ingen god opplevelse.
Fotmassasjen var herlig, med peeling først. Hodemassasjen var bortkastet, kan ikke kalles massasje.
Hotellet anbefales!

Opphold: juli 2018, reiste som et par
Takk, mo9601

Dear mo9601,

Thank you for choosing Wellton Riga Hotel & Spa for your stay in Riga and for taking your time to leave a review about our property!
Every guest’s opinion is very much valued. We would like to assure you that we constantly strive to achieve only the highest levels of quality, service and hospitality and we truly regret that we fell short of our goals.
We will keep on doing all the possible to make your next stay feel like home!
Looking forward to welcome you in Wellton Riga Hotel & SPA.