4 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 18.02.23
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
travelup.comUSD 90
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Sentral og god plassering. Dessverre var det mye bråk fra arbeid på nabobygg den perioden vi var der. Dette kombinert med veldig harde madrasser gjorde at det ble lite søvn. Derav trekkes to karakterer. Ellers skal de ha stire pluss for utmerket service og en fantastisk god fokostbuffet.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, glennwiggol
Anželika M, General Manager på Wellton Riga Hotel & SPA, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2018

Dear glennwiggol,
Thank you for choosing Wellton Riga Hotel & Spa for your stay in Riga and for taking your time to leave a review about our property!
Please, accept my sincerest apologies on the situation discribed in your review. We are constantly working to improve our services and hotel conditions and in this matter your opinion is very valuable for us!
Despite to all the inconveniences caused, we hope that you will give our hotel chain another chance to welcoming you, or your friends as our guests!
With kind regards, Anzelika Mazeika - Hotel Director

Anmeldt 10. november 2018

Hotellet ligger sentralt til i utkanten av Gamlebyen. Gode senger og fine rom. God frokost. Nært jernbane og busstasjonen hvis du ønsker å se deg litt rundt om i landet.Billig å reise både med buss og bane. Kan anbefales tiol alle som ønsker å dra en tur til Riga.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, ErlingMarius
Anželika M, Hotel Director på Wellton Riga Hotel & SPA, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2018

Dear ErlingMariusI!
We thank you that you have chosen Wellton Riga Hotel & Spa for your stay in Riga! Allow me to thank you as well for finding time to write a review!
We would like to thank you for your positive comments about our location, beds, rooms and breakfast - we are glad that you loved it! Your kind words are the best form of motivation we could ever ask for.
Thank you for your time and for sharing your comments with us.
Looking forward to welcome you again in Wellton Riga Hotel and SPA!
With kind regards,
Anzelika Mazeika
Hotel Director

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Dette hotellet hadde alt enn måtte trenge for en real avslapping og spa weekend.
God service og imøtekomme
Frokosten var suveren, godt utvalg

Hotell holdt høy standard og var over forventningene, velger nok dette hotellet ved flere anledninger.

Hotell lå sentralt, et par kjøpesenter lå i nærheten, samt gamlebyen var 5 min gange unna

Takk, SiljeMH
Anželika M, Hotel Director på Wellton Riga Hotel & SPA, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Dear SiljeMH!
We would like to thank you for your positive comments about our room, bathroom, breakfast, fast service and location - we are glad that you loved it! Your kind words are the best form of motivation we could ever ask for.
We are glad that you enjoyed the hotel and our services and appreciate you sharing your comments.
Looking forward to welcome you again in Wellton Riga Hotel & SPA.
With kind regards,
Anzelika Mazeika
Hotel Director

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet er kjempefint de dom jobber her var veldig møtekommende når vi sjekket inn, fikk til og med kuponger på 2 gratis vinglass i restauranten fordi vi måtte vente i 10 minutter på å sjekke inn, rommet var ryddig og fint, utsikten var ikke noe å skryte av, men jeg har aldri sett et så fult kjøleskap inne på et hotell før og til gunstige priser også!

Takk, lizamaza
Anželika M, Hotel Director på Wellton Riga Hotel & SPA, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Dear Lizbeth O!
We highly appreciate every guest comment and recommendation regarding provided service and our product in general.
We would like to thank you for your positive comments about our staff and rooms - we are glad that you loved it! Your kind words are the best form of motivation we could ever ask for.
Thank you again for your support and we look forward to welcoming you back in the nearest future.
Best regards, Hotel Director Anzelika Mazeika

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Et hotell som leverte alt det vi håpet på.
Meget bra beliggenhet, med korte avstander til alt.
Trivelig og hjelpsom betjening, meget god frokost. Anbefales.
Kommer til å benytte hotellet ved senere opphold.

Takk, inderoy66
Anželika M, Hotel Director på Wellton Riga Hotel & SPA, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Dear inderoy66!
Thank you for choosing our Wellton Riga Hotel & Spa for your stay and your feedback.
Thank you for sharing your experience with us and for all of your positive comments about our breakfast, location and service - we are trying our best to make our guest’s stay as pleasant as possible.
It is always nice to hear when we have gotten it right.
Thank you once again for your feedback. Looking forward to welcoming you in Wellton Riga Hotel & SAP.
Best regards, Hotel Director Anzelika Mazeika