“Ute etter gode matopplevelser ”
Anmeldelse av Restaurant 3 - STENGT

Restaurant 3
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Skuffelse, 7 personer, 7 retters m vinpakke. Etter 20 min fikk vi vann, etter 40 min første glass vin. Men det var jo tomt før 1. rett kom 30 min senere. Maten bar preg av for mye kreativitet i forhold til smak, noen perler innimellom. Men totalinntrykket var 4 bortkastede timer for 7 retter. 45 Euro per pers for i praksis 7 dl vin, uakseptabelt ! Ingen spørsmål om vi likte maten eller unnskyldning for at vi måtte vente 4 timer på siste rett. Styr unna !

Takk, Safari801646

Anmeldt 11. juni 2018 via mobile enheter

Var en vennegjeng på 5 som dro dit. En venninne hadde gått forbi denne resturanten kvelden før og hadde lyst å dra dit. Og det angra vi ikke på. Alle spiste forskjellige ting fra menyen. Fantastisk god mat. En høydare for dem som er opptatt av gode smaker og super hyggelig betjening. Anbefales virkelig

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, rene_k560
Anmeldt 24. april 2018 via mobile enheter

Vi opplevde en bra matopplevelse med en 7retter.
Litt spesielt til tider men fikk grei info om maten av kelneren.
Han var litt vel ivrig til tider med å levere ny rett, men alt i alt et greit måltid.
Litt overpriset vil jeg si, betalte 2300 for mat og vinmeny for 2.

Terje

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, terje s
Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Dette var en merkelig mat, men kan nok være fordi jeg er gravid. Litt dårlig til å informere om maten. Ville ikke godt her igjen. Men veldig fint sted og hyggelig service..

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, elins688
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Vi lette etter en annen anbefalt restaurant, falt inn på denne, ble overtalt til å sette oss her. For en matopplevelse! Delte forrest plate, kjøtt, ost og mere, fisk, gåselever, kamskjell og kongekrabbe til hovedrett. Gode viner til, rett og slett en av mine beste matopplevelser.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, Lill T