“Hadde bestilt bord men inegn reservasjon var gjort”
Anmeldelse av Easy Wine - STENGT

Easy Wine
Anmeldt 6. desember 2018

Jeg skulle feire min venninnes fødselsdag og hadde bestilt bord til kl 18.30 30 dager forut for vårt besøk. Da vi ankom stedet og ga beskjed om at vi hadde reservert bord, ble vi vist til 3 små ledige bord hvor vi kunne velge hvor vi ville sitte. Ikke noe skilt med at bordet var reservert og hadde vi kommet litt senere, hadde det ikke vært plass til oss. Vi følte oss derfor ikke så veldig velkomne, og det ble ikke noe langt besøk. Maten var riktignok veldig god, men vi hadde ventet en litt hyggeligere velkomst

Takk, IngerK59
Kristine_Zv, Guest Relations Manager på Easy Wine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Dear, guest!
We highly appreciate your opinion and our team is sorry, that you didn't feel as welcomed as you should.
Yes, your booking was made, bur we like to give our guests a chance to choose a table themselves if it is possible. That is the reason our waiter didn't show you a precise table at the beginning, but gave you options.
Hope you understand our approach.
Hopefully, we will see you again and it will be a great experience!

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ventet i to timer på hovedrett. God den når vi endelig fikk mat. Når vi bestilte sjokoladefondant hadde de ikke det. Merkelig når de kun har 4 desserter på menyen.
Fikk et dårlig inntrykk

Takk, Scenic399315
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

En hyggelig tapasrestaurant med et morsomt konsept. Her kan du tappe deg et glass vin av mange ulike typer viner. Vi bestilte oss ostetallerken og kjøtt tallerken for 2. Vi fikk masse nydelig mat med mye spennende smaker. Anbefaler turen hit!

Takk, klanglete
Kristine Z, Guest Relations Manager på Easy Wine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Dear, guest.
Thank you for visiting Easy Wine. Great to know you enjoyed our tapas selection and wine.
Have a great day!

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Vi spiste middag her en dag og kom tilbake neste dag for lunsj. Variert og annerledes meny til rimelige priser, anbefaler spesielt pastaretter og gulasjsuppe. Nydelig vin og godt øl. God service.

Takk, hildeandrinek
Kristine Z, Guest Relations Manager på Easy Wine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Dear, Hilde.
Thank you for taking time to review Easy Wine. Our team is glad to learn about your pleasant experience at our restaurant.
Have a great day!

Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

En opplevelse som sto til forventningene! Litt små tapasporsjoner når vi først bestilte enkeltvis, men kompenserte med to bestillinger. Veldig gøy å kunne smake på så mye vin!!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Y395ZDmariat