“Genialt sted! ”
Anmeldelse av Easy Wine

Easy Wine
Vurdert som nr. 57 av 1 295 Restauranter i Riga
Anmeldt 31. mars 2019 via mobile enheter

Dro hit med noen venner og vi endte opp med å sitte i flere timer og kose oss med god mat og drikke. Hyggelig personale og god glutenfri risotto!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Camillathauge

Anmeldt 7. mars 2019

Var egentlig meningen å spise middag på denne restauranten, men da de hadde stengt grunnet tekniske problemer måtte vi avlyse. Det ble isteden lunsj dagen etterpå. Et skikkelig artig konsept, der en mottar et kredittkort ved ankomst til restauranten, tapper selv valgfri vin og mengde og betalte ved besøkets slutt. Har var et bra utvalg i røde og hvite viner i ulike kvaliteter fra helt ordinære billige til ganske dyre. Til vinen spiste vi nydelig tapas. Trivelige lokaler og hyggelig betjening. Absolutt verdt et besøk.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Tore A
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Dette er et supert sted for de som liker å smake på forskjellige viner.
Maten som blir servert er veldig bra og prisen er ikke aå ille,
Anbefaler kanin eller and.
De har over 60 forskjellige viner som står i vinskap med tappekran, man få utdelt et kort med 50euro på, du setter korte inn i maskknen og velger hvor mye vin du vil ha,
Supert sted og anbefales sterkt.

Det er er sted som tilhører dette som heter Easy Beer, samma konsept med litt annen mat, ligger 50 meter ned i gata. Mye godt øl.

Takk, samot1993
Kristine_Zv, Guest Relations Manager på Easy Wine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Dear, guest!
Thank you for the kind words towards our bar and for the descriptive review! We are very glad that you liked the idea and enjoyed our winter's menu main courses, and that you found our system nice and easy to use.
We are really happy to hear that everything was pleasant for you at the time of your visit.
Thank you again - your review really made our day!

Anmeldt 6. desember 2018

Jeg skulle feire min venninnes fødselsdag og hadde bestilt bord til kl 18.30 30 dager forut for vårt besøk. Da vi ankom stedet og ga beskjed om at vi hadde reservert bord, ble vi vist til 3 små ledige bord hvor vi kunne velge hvor vi ville sitte. Ikke noe skilt med at bordet var reservert og hadde vi kommet litt senere, hadde det ikke vært plass til oss. Vi følte oss derfor ikke så veldig velkomne, og det ble ikke noe langt besøk. Maten var riktignok veldig god, men vi hadde ventet en litt hyggeligere velkomst

Takk, IngerK59

Dear, guest!
We highly appreciate your opinion and our team is sorry, that you didn't feel as welcomed as you should.
Yes, your booking was made, bur we like to give our guests a chance to choose a table themselves if it is possible. That is the reason our waiter didn't show you a precise table at the beginning, but gave you options.
Hope you understand our approach.
Hopefully, we will see you again and it will be a great experience!

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ventet i to timer på hovedrett. God den når vi endelig fikk mat. Når vi bestilte sjokoladefondant hadde de ikke det. Merkelig når de kun har 4 desserter på menyen.
Fikk et dårlig inntrykk

Takk, Scenic399315

Reisende som så på Easy Wine, så også på

Riga, Riga Region

Har du vært i Easy Wine? Del dine erfaringer!