“Ville ikke dratt hit igjen...”
Anmeldelse av Easy Wine

Easy Wine
Vurdert som nr. 44 av 1 181 Restauranter i Riga
Anmeldt 10. september 2020 via mobile enheter

+ drinken var veldig god.
- veldig smakløs risotto, ikke særlig store porsjoner, servitør hadde lite kunnskap og så sur ut samt den dokka som satt der var sykt creepy.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, foooodielover93

Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Super hyggelig betjening og veldig go mat. Anbefales. Og stort utvalg av vin som man kan smake på

Dato for besøk: desember 2019
Takk, mothors2
Anmeldt 6. desember 2019

Her var vi flere ganger. Flott plass for å spise lunsj. Konseptet gjør at du selv velger hvilken vin du ønsker i glasset med et tappekort som du får utdelt. Kjempegod service. Anbefaler et besøk her.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Jane T
Anmeldt 5. oktober 2019

Koselig og fin resturant. Masse forskjellig god vin og god dessert. Var ganske fullbooket da vi kom dit men servitøren ordnet en plass til oss. Hygga oss maks! Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Lindakq
Anmeldt 14. april 2019 via mobile enheter

Kom tilfeldigvis forbi Easy Wine og siden det var på tide med lunsj, gikk vi inn. Vi fikk grundig gjennomgang av konseptet ved ankomst, og veggene var dekket av hyller med vinflasker med tappekran. Ved hjelp av et kort kunne man tappe det man ville ha. Vi bestilte gnocchi med oksehaleragu, og hadde en nydelig argentinsk Malbec til. Den tappet vi flere ganger av. Vi bestilte også dessert, kun for å få gleden av å prøve en dessertvin. Nydelig mat, vin og fantastisk service. Top notch!

Dato for besøk: mars 2019
2  Takk, mortvi

Reisende som så på Easy Wine, så også på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Har du vært i Easy Wine? Del dine erfaringer!