“+Drinken var veldig god. Ok+”
Anmeldelse av Easy Wine

Easy Wine
Vurdert som nr. 44 av 1 181 Restauranter i Riga
Anmeldt 10. september 2020 via mobile enheter

+Drinken var veldig god. Ok+ lokaler. Bra beliggenhet.

-Elendig mat (bestilte kjøtt). Servitøren slet i engelsk og med å svare på spørsmål vi hadde om mat og meny. En veldig ubehagelig opplevelse å bli møtt av en utstoppet dokke i baren ved inngangen. Ingen retur hit igjen.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, remiamu

Anmeldt 10. september 2020 via mobile enheter

+ drinken var veldig god.
- veldig smakløs risotto, ikke særlig store porsjoner, servitør hadde lite kunnskap og så sur ut samt den dokka som satt der var sykt creepy.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, foooodielover93
Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Super hyggelig betjening og veldig go mat. Anbefales. Og stort utvalg av vin som man kan smake på

Dato for besøk: desember 2019
Takk, mothors2
Anmeldt 6. desember 2019

Her var vi flere ganger. Flott plass for å spise lunsj. Konseptet gjør at du selv velger hvilken vin du ønsker i glasset med et tappekort som du får utdelt. Kjempegod service. Anbefaler et besøk her.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Jane T
Anmeldt 5. oktober 2019

Koselig og fin resturant. Masse forskjellig god vin og god dessert. Var ganske fullbooket da vi kom dit men servitøren ordnet en plass til oss. Hygga oss maks! Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Lindakq

Reisende som så på Easy Wine, så også på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Har du vært i Easy Wine? Del dine erfaringer!