“Middag ”
Anmeldelse av Milda

Milda
Vurdert som nr. 10 av 1 196 Restauranter i Riga
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Er nok en gang imponert over mat og service nivå ved denne restauranten. Bordet sto klart til oss ved ankomst og resten av kvelden hadde fin flyt uten unødvendige opphold.

Takk, John Akira F

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Kjøpte andebryst. Selve kjøttet hadde veldig god smak og var veldig mørt. Det var perfekt stekt. Men retten ble kjedelig når det eneste tilbehøret var en liten dash med en slags rotfruktpuré, og én grillet vårløk. Jeg måtte drøye tilbehøret, men likevel var det tomt mens det var igjen ganske mye and. Og så var ølet dødt. Jeg fikk imidlertid en god starter, med saftig brød og et godt smør, og hovedretten ble servert ganske raskt!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, andersk484
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

En utmerket restaurant. Ligget i et rolig strøk litt fra støyen i gamlebyen. Maten smakte nydelig. Spiste ørret til hovedrett. Kan anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Jornkare
Anmeldt 29. mai 2018 via mobile enheter

Ønsker du å smake noe som er litt utenom det vanlige men til gjengjeld godt, vil Milda være midt i blinken, mener jeg. Deilige smaksopplevelser gjennom hele måltidet. Kjekk betjening og god atmosfære.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, BodilY2
Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

Med god atmosfære, super service og fantastisk tradisjonell latvisk/litauisk mat, ble vårt besøk hos Milda en flott kveld. Vi kan virkelig anbefale stedet.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Curiosity180131

Reisende som så på Milda, så også på

Har du vært i Milda? Del dine erfaringer!