“God pizza i koselig restaurant ”
Anmeldelse av The Good Father

The Good Father
Vurdert som nr. 18 av 1 164 Restauranter i Riga
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Vi fant denne restauranten i en liten sidegate i gamlebyen, nær svenskeporten. Restauranten er liten og uformell, noe som passet oss bra. Variert og fristende meny, og vi valgte pizza. Den ble raskt servert og viste seg å være like god som vi håpet på. Prisen og servicen var det absolutt ikke noe å si på. Anbefales

Takk, TomHarald

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg og kjæresten min spiste middag her. Vi hadde ikke en veldig god opplevelse. Plassen var slitt og ikke så fin, og maten helt ok (discolys i taket ved inngangen type stil). De spilte høy musikk, blant annet av typen Lady Gaga, noe som ikke var så veldig koselig. Kjæresten min måtte til slutt spørre om de kunne skru ned musikken litt. Toalettet lite innbydende.

Takk, ingvildbb
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

En litt anonym restaurant i en liten sidegate i gamlebyen i Riga. Dette ble for oss en fantastisk flott matopplevelse. En utmerket biff og godt lokalt øl. Avsluttet med Creme Brulee . Meget god og uformell service som gjorde at dette ble en flott kveld. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Odd H
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Vi leste om stedet på tripadvisor og ble ikke skuffet! Innenfor restauranten en nydelig liten bakgård hvor man kan sitte ute. En oppmerksom og hyggelig servitør tok i mot oss. Vi spiste biff tartar, scampi og blåskjell og biff. Alt var så godt, så lekkert anrettet og perfekt tilbredt. Sjokoladefondanten som avsluttet måltidet var himmelsk. Og når prisen også er helt Ok må dette bare bli terningkast 6. En herlig opplevelse

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 770thereseb
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Med litt lavt blodsukker var dette akkurat det vi trengte! Pizzaen var knall god, husets vin var grei og ølen var veldig kald. Super pizza plass!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 225rebekkah

Reisende som så på The Good Father, så også på

Riga, Riga Region

Har du vært i The Good Father? Del dine erfaringer!