“Smakløs mat og sur betjening ”
Anmeldelse av Lido Alus Seta

Lido Alus Seta
Vurdert som nr. 82 av 1 259 Restauranter i Riga
Kjøkken: Europeisk, Latvisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Skjønte at vi ikke kom til en gourmetrestaurant, men det får da være måte på. Ihjelstekt fisk og kjøtt, lang ventetid for å få mat, sur kokk og enda gretnere damer baren. Styr unna!

Takk, Travel422285

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Spennende spisested hvor man får se maten før man kjøper den. God latvisk mat. Mye variert å spise. Gode priser. Hyggelig personale.

Takk, ingerb2017
Anmeldt 3. juni 2018

Her fikk vi smaken på mye ekte latvisk mat! Artig konsept med selvvalg og betaling etter hvor mye du forsynte deg. Autentisk miljø med robust innredning og trivelige servitører og ansatte. Rent og ryddig og rimelige priser! Sentralt beliggende!

Dato for besøk: april 2018
Takk, travelmann3
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Fantastisk spisested. Rimelig. Mye god mat og spennende smaker. Her fikk vi smake på Latvisk mat og møte smilende service❤

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Torill A
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Besøkte med familie, barn på 12 og 14. Lite kø når vi var der. Bra utvalg av både salater, kjøtt og fisk, men mye mindre enn den store Lido utenfor byen. Alle sammen ble særs gode og mette for ca.50 euro inkludert drikke og dessert.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, jonhalvors

Reisende som så på Lido Alus Seta, så også på

Riga, Riga Region

Har du vært i Lido Alus Seta? Del dine erfaringer!