“Ikke bra.”

Steiku Haoss
Vurdert som nr. 327 av 1 164 Restauranter i Riga
Kjøkken: Steakhouse
God for: Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

En skuffelse.
Vi kom dit tidlig på kvelden og restauranten var knapt halvfull. Likevel fikk vi inntrykk av at de hadde det travelt under hele besøket. Selv om det var i allefall fire servitører der.
Stolen jeg satt på var vinglete.
Vi bestemte oss for Black Angus biff med grønnsaker,potet og saus til.
Regnet da med å få en mør og god biff. Har lagd bedre biff hjemme av Rema 1000 sin billigbiff..
Fikk biffen og grønnsakene/potetene(som var lunkne) samtidig. Måtte vente en god stund på sausen(som heller ikke var spesielt god) En del av min biff var heller ikke bra.
Ikke noe spørsmål om maten var god.
Servitøren hadde det også travelt med å få betalt.
Maten var dyr(dyreste vi spiste i Riga) og det dårligste måltidet. Prisen sto overhodet ikke i forhold til måltid/opplevelsen.

Takk, Un9

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Ble fristet av reklame på bykart vi fikk på hotellet. Det skulle vi angre på. Ble den dyreste og mest elendige matopplevelsen i løpet av turen. Bestilte to forskjellige medium stekte biffer. Den ene var nesten ihjel stekt og den andre var bare så vidt stekt. Sendte tilbake den andre biffen hele 3 ganger, men ble ikke noe bedre noen av gangene. Ikke ble vi tilbudt en ny eller annerledes biff heller. Tilbehøret var midt på treet. Alt i alt ble dette en dyr affære, 850 norske kroner enda den ene biffen ble tatt av regningen. Styr unna til tross for bra turistreklame.

Takk, Ane O
Anmeldt 13. mai 2018 via mobile enheter

Så ut til å få høy score og bra med folk, så gikk dit. Da vi endelig fikk bestilt, etter å ha spurt på tilbehør sekv, måtte vi vente lenge på maten og voksne fikk sin en god stund før barnet. 3 hovedretter (2 biff og 1 burger, 1 øl og 2 brus) kom seg på ca 100 euro.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, edf162
Anmeldt 15. mai 2017 via mobile enheter

Maten var veldig god, men også dyr. Vi fikk forret og hovedrett samtidig. Vi var fem personer, og de glemte noe av maten vår. Noen fikk også lunket kjøtt. Selve maten var veldig god, men serveringa kunne bært mye bedre.

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, tonjel1994
Baiba S, Public Relations Manager på Steiku Haoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2017

Thank you for taking the time on review. Your opinion is very important for us to improve the work of our restaurant. We apologize that your experience wasn’t at it’s best. We are working on it in order to avoid situations like these.

Anmeldt 1. april 2017 via mobile enheter

Vi spiste biff med diverse tilbehør og var veldig fornøyd med maten! Kjøttet og tilbehøret var utrolig godt, og servicen var bra. Prisene tilsvarer egentlig det vi hadde betalt for en lignende middag i Norge, så for oss var ikke det noe å klage på.

Dato for besøk: april 2017
Takk, anesma
Baiba S, Public Relations Manager på Steiku Haoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2017

Dear anesma, thank you for choosing our restaurant and writing a review. Your opinion is very important to us, and we will take it into account when improving our service and meals!

Reisende som så på Steiku Haoss, så også på

Har du vært i Steiku Haoss? Del dine erfaringer!