“Tragisk dårlig! Anbefales overhode ikke!”
Anmeldelse av Steiku Haoss

Steiku Haoss
Vurdert som nr. 327 av 1 163 Restauranter i Riga
Kjøkken: Steakhouse
God for: Familier med barn, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Spareribs, fett med innslag av kjøtt..
Kaldt lokale! Stive priser og dårlig mat! Andre gjester leste menyen og gikk, det burde vi også gjort!

Tenderloin full av slintrer og begge retter langt fra mørt, overstekt og virkelig seigt.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Thomas F

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Verdens kjedeligste biff ble servert her! Ikke saltet, peppret eller smakssatt på noen måte. Kostet utrolig mye, i tillegg var det kaldt der. Tro meg, Mac'ern er bedre enn dette stedet.

1  Takk, KunCec
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

En skuffelse.
Vi kom dit tidlig på kvelden og restauranten var knapt halvfull. Likevel fikk vi inntrykk av at de hadde det travelt under hele besøket. Selv om det var i allefall fire servitører der.
Stolen jeg satt på var vinglete.
Vi bestemte oss for Black Angus biff med grønnsaker,potet og saus til.
Regnet da med å få en mør og god biff. Har lagd bedre biff hjemme av Rema 1000 sin billigbiff..
Fikk biffen og grønnsakene/potetene(som var lunkne) samtidig. Måtte vente en god stund på sausen(som heller ikke var spesielt god) En del av min biff var heller ikke bra.
Ikke noe spørsmål om maten var god.
Servitøren hadde det også travelt med å få betalt.
Maten var dyr(dyreste vi spiste i Riga) og det dårligste måltidet. Prisen sto overhodet ikke i forhold til måltid/opplevelsen.

Takk, Un9
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Ble fristet av reklame på bykart vi fikk på hotellet. Det skulle vi angre på. Ble den dyreste og mest elendige matopplevelsen i løpet av turen. Bestilte to forskjellige medium stekte biffer. Den ene var nesten ihjel stekt og den andre var bare så vidt stekt. Sendte tilbake den andre biffen hele 3 ganger, men ble ikke noe bedre noen av gangene. Ikke ble vi tilbudt en ny eller annerledes biff heller. Tilbehøret var midt på treet. Alt i alt ble dette en dyr affære, 850 norske kroner enda den ene biffen ble tatt av regningen. Styr unna til tross for bra turistreklame.

Takk, Ane O
Anmeldt 13. mai 2018 via mobile enheter

Så ut til å få høy score og bra med folk, så gikk dit. Da vi endelig fikk bestilt, etter å ha spurt på tilbehør sekv, måtte vi vente lenge på maten og voksne fikk sin en god stund før barnet. 3 hovedretter (2 biff og 1 burger, 1 øl og 2 brus) kom seg på ca 100 euro.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, edf162

Reisende som så på Steiku Haoss, så også på

Har du vært i Steiku Haoss? Del dine erfaringer!