Sightseeingtur i liten gruppe til Paneriai minnepark og Trakai-borgen

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Trakai Slott på
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Dette stedet er berre eit «must» som ein må besøke. Artig og spesiell parkering, då snart annenkvar husstand meir enn gjerne ville ofre hagen sin og det kostet oss kun 3 Euro for ein dag. Trakai Castle var utmerket restaurert og hadde eit flott museum innendørs. Anbefaler også å gå utenfor murene og rundt borgen, då der er ein fin tursti/veg. Ta også med badekle og handduk og nyt resten av dagen ved Strandpromenaden eller leig eit paddleboard og nyt ein lunch på ein taverna.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, molly190504
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Etter kort reise fra Vilnius ankommer vi denne perlen av et sted, omkranset av sjøer og skog. Trakai slott gav oss innblikk i historiske hendelser som for oss nordboere var ukjent. Interessant historie fra 14 århundre. Omgivelsene er flotte, og stort arbeid med restaurering er gjort. Dette bør oppleves.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Gwaas
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Er man på et besøk i Vilnius og har litt tid til rådighet, vil jeg anbefale en tur til Trakai. Et helt fantastisk sted med et flott slott som ligger en øy omkranset av 3 små fjorder. Her kan man vandre rundt på små gangveier langs vannet, og har man lyst kan man leie pedalbåt og nyte en tur ute på vannet. Slottet et pusset opp og er en flott opplevelse, anbefaler en guide da det er mye historie knyttet til slottet. Gulvet i og rundt slottet består av brostein, ha på gode sko.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, 769karlf
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Tok turen hit en solrik dag i April. Lett og rimelig å ta bussen fra Vilnius, bare 30-40 min reise. Anbefaler å gå langs innsjøen ut til slottet. Fredelig og fin tur, særlig i fint vær. Museumet på slottet er bra, men manglet en del informasjonsplansjer på engelsk.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, hdv5
Anmeldt 28. mars 2018 via mobile enheter

Tok toget fra Vilnius til Trakai, og gikk sti langs vannet og opp til Trakai Castle, det er en kjempeflott tur. Om sommeren må dette være et fantastisk område. Anbefaler absolutt å ta denne turen

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Kjell Arne Jønd... S