Guidet tur til saltgruven Wieliczka fra gamlebyen i Kraków

Bestill på forhånd
fra
USD 65,84
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Saltgruvene i Wieliczka på
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Saltgruvene er absolutt verdt å få med seg, terningkast 5. Men bestill for all del turen på forhånd. Vi valgte å reise dit på egenhånd, og det anbefales ikke. Da vi ankom saltgruvene, var det 8 minutter til neste tur med engelsktalende guide. Vi regnet med å rekke dette da det kun var 5 personet fremfor oss i køen. Men nei, vi kom først frem til luken 7 minutter etter at turen var begynt, altså 15 minutter etter at vi stilte oss i køen. I naboluken satt en dame å solgte gruppebilletter, og her sto det ikke et menneske i kø. Men hun var ikke interessert i å bistå sin kollega med ta unna køen. Stort forbedringspotensiale.

Takk, Hellebor
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Interessante omgivelser og flinke guider. Smarte løsninger der du fikk guidens stemme rett inn i øret (øreplugg). Velorganisert tour. Det var lagt opp til et par pauser (til å kjøpe suvenirer, snacks eller å gå på do) under vegs. Anbefales!

Takk, Elofthus
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk å bli guidet rundt over 100meter under jorda.Turen ned består av mange trappetrinn i sirkel, og krever ok fysisk form. Vakre omgivelser av salt, berg og vann. Alle turer er med guide, og vi fikk ørepropp for å høre guiden.Dårlig lyd på guideingen, og et raskt tempo gjorde at vi ikke alltid hørte det guiden sa. Merkelig når du plutselig kommer til en stor hall med kafé og suvenirshop og toaletter langt under jorda. Heisen opp var litt vinglete og trang, men turen var heldigvis raskt over.

Takk, Kristine B
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Beliggende ca. 20 minutters kjøring fra Krakow sentrum. Var på en organisert utflukt. Hodetelefonene under omvisningen fungerte særdeles dårlig og vi glipp av mye informasjon. Heller dårlig restaurant helt på slutten.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, StianTRD
Anmeldt 4. oktober 2018

Flott opplevelse med en stor gruppe ungdommer. Delt i grupper med 30 personer pr guide. Guiden fortalte masse og var hyggelig, men engelsken hans var litt dårlig. Men han tok igjen med å väre elskverdig. Veldig interessant dag med mye spennende historie å läre og mye fint å se

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Expedition370252