Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Expedia.comUSD 237
eDreams
CheapTicketsUSD 237
Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Nydelig og meget sjarmerende hotel. Herlig frokost og meget hyggelige betjening. Topp service :)
Minus for støy fra trafikk utenfor vinduet. Solen står rett på vinduet, det blir super varmt og det må luftes. Dessverre endel morgen trafikk rett utenfor.
Ellers ett nydelig hotel :)

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, JannickefromNorway
Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Dette er et hotell med svært hyggelig og hjelpsomt personale. Rent og pent også. Hotellet er det man forventer av et «badehotell» Vi var tidligere på Brøndum som var dyrt og skittent med dårlig betjening.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, mortenn907
Anmeldt 1. juni 2018 via mobile enheter

Lite, men hyggelig hotell. Vi bodde i tredje etasje uten heis, ingen problem for oss, men sikkert for noen andre.
Rent og ordentlig og veldig hyggelig betjening.
God morgenmat.
Veldig sentralt til alt i sentrum.
Gratis egen parkering.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, janegil51
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Sjarmerende hotell med egenart. Ligger rett ved gågaten og kort gangavstand til havnen. Hotellet er gjennomført i gammel stil innvendig, fine rom med gode senger. Bra frokost, kun 3 parkerings plasser, men muligheter for gratis parkering i nærområdet. Savnet dog kjøleskap på rommet. Kommer til å benytte samme hotell ved neste besøk i deilige Skagen

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, _terje_nilsen4
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

For en overraskelse vi fikk da vi ankom hotel Plesner. Ble tatt i mot av en hyggelig dame som ordnet rom til oss i "annekset" som viste seg å være et delikat rom med en liten sitteplass utenfor. Hele gårdshagen var rammet inn av høye tregjerde som var dekorert med blomsterkasser i forkant og det var fire store sofagrupper og mange små bord hvor man kan nyte en rolig ettermiddag i solen i le for vinden. Frokosten var også veldig veldig bra. Et sted som vi absolutt kan anbefale. Takk for oss og vi kommer garantert tilbake

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, BeateKK