Ørken midt i Skagen

Fantastisk opplevelse! Verdt turen og ta av deg skoene! 😊deilig sand mellom tærene, veldig... les mer

Anmeldt 26. juni 2020
Sara N
Oslo, Norge
Utrolig fascinerende

Veldig spesielt å gå i en ørken i Danmark. Tok av oss på beina og trasket rundt. Veldig naturskjønt.

Anmeldt 28. juli 2019
st_lee2015
Sandnes, Norge

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse! Verdt turen og ta av deg skoene! deilig sand mellom tærene, veldig fascinerende sted!

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Sara N
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, st_lee2015
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Det er deilig å vandre barføtt gjennom sanddynene. Får følelse av å være på Gran Canaria eller i Sahara.
Utsikten er fantastisk. Men en skal over mange topper før en kommer ut til havet.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, TA276
Anmeldt 29. juni 2017

Det er en spesiell opplevelse å sette føttene ut i sanda og føle "ørkenen" under deg! Den flytter seg forholdsvis mye nord-østover hvert år.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, 532steind
Anmeldt 12. april 2017

Raaberg Mile er uvanlig og spennende. "Ørken"- landskap som man ikke finner andre steder i Skandinavia. Stedet er ukjent for mange og kunne trenge å bli mer omtalt.

Dato for opplevelse: april 2017
2  Takk, Helgeroa123