“Lunsj i Skagen”

McKnudsens
Vurdert som nr. 19 av 68 Restauranter i Skagen
Kjøkken: Amerikansk
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

God mat og hyggelige priser midt i Skagen. Vi var to voksne og to barn som spiste oss gode og mette. Hyggelig stemning og grei ventetid på maten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Kåre T

Anmeldt 27. august 2017 via mobile enheter

Etter at naborestauranten ikke ville sette sammen bord til 8 ble dette redningen. Helt greit sted med en typisk gatekjøkken meny. Servicen var rask og meget god. Overraskende hyggelig og bra. Maten var helt OK uten at man kan kalle det gourmetmat. Prisen var midt på treet til å være her i Skagen. Et godt alternativ til de overfylte restaurantene ned mot bryggen og på bryggen. Her var det god plass og ikke så støyete. Hit vil vi gjerne komme tilbake.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Henning H
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Bakt potet oppvarmet i microovn er dårlige greier. Fisken var middels. Pluss for fleksibel betjening.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, TrondHan
Anmeldt 18. juli 2016 via mobile enheter

Vi var 5 sultne som spiste opp Men det er skuffende på smak og bruk av kjøpedressing etc. trekker ned
Sen servering gjør det ikke bedre
Prøv heller noe annet

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Jostein S
Peter K, Chef  på McKnudsens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2016

Beklager du ikke synes om maden, og servering.... Men Købe dressing er der ikke noget af. Det kan vi garantere.

Anmeldt 30. juni 2016 via mobile enheter

Herlige fiskeretter servert under åpen himmel. Sprøstekt rødspette og god vin ved siden av. Hyggelig og rask betjening. En herlig remulade og perfekt pommes frites.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, KaiStick
Peter K, Ejer på McKnudsens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2016

Tak fin tilbagemelding

Reisende som så på McKnudsens, så også på

Har du vært i McKnudsens? Del dine erfaringer!