“Smørbrød slik det skal serveres”
Anmeldelse av Dit Smoerrebrod Skagen

Dit Smoerrebrod Skagen
Vurdert som nr. 11 av 69 Restauranter i Skagen
Anmeldt 15. oktober 2018

Gode danske smørbrød. Store deilige smørbrød slik det skal være, der pålegget er høyere enn brødet. Hyggelig lokale i retrostil, rask og trivelig personale. Godt utvalg av tradisjonsmat og drikke.

Takk, Paradise425012

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Her har det dukket opp en liten perle i Skagen.
Dit Smørrebrød Skagen er virkelig et besøk verdt.
Nydelig mat.
Hyggelig og rask betjening.
Snille priser.
Hva mer kan man forlange.

Takk, bj_rntrondt
Anmeldt 27. august 2018

Dette er en restaurant jeg besøker hver gang jeg er i Skagen. Danske smørbrød er noe av det lekreste jeg kan tenke meg til lunsj. Meget godt tillaget og deilige smaker. Denne gangen spiste jeg stjerneskudd. Stekt rødspette, reker, asparges og rogn. Dertil et godt glas kald øl og en rød ålborger. Bedre kan det ikke bli.

Takk, Liv R T
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Vi kom 8 stk, det virker ikke mye stas, fryktelig sur betjening. Med fullstendig mangel på service.
Bestikket var heller ikke rent, servietter var også luskus her.
Her ble det spis fort gå fort.. never again.

Takk, LasseG54
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Elendig servic
Sur og grinete servitør
Følte oss aldring velkomne
Det finnes mange spisesteder i denne gaten, vi greide å ta den dårligste.
Gå videre og få en fin opplevelse.

Takk, Petter Gjeterud D

Reisende som så på Dit Smoerrebrod Skagen, så også på

Skagen, North Jutland

Har du vært i Dit Smoerrebrod Skagen? Del dine erfaringer!