“Dette er i særklasse om må besøkes.”
Anmeldelse av Dit Smoerrebrod Skagen

Dit Smoerrebrod Skagen
Vurdert som nr. 10 av 69 Restauranter i Skagen
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Dette er virkelig av ypperste klasse. Vi var der utenom sommer-sesongen og fikk oppleve plassen med ledige bord og kun halvfullt lokale. Antar denne plassen er helt full i sesongen.
Rent og stilfullt lokale, hyggelig atmosfære og jeg merket meg at stedet var primært besøkt av «lokale» når vi var der. Det er jo et kjent kvalitetsstempel.
Service er top-profesjonell-kvalitet. Blir ønsket hjertelig velkommen, raskt og effektiv med servering, blid og hyggelig.
Ikledd «gammeldags» kyse og forkle utstråler det profesjonalitet.
Maten må kun beskrives som glimrende. Er som navnet tilsier smørbrød og disse er laget med kjærlighet. Vi prøvde sild, roastbeef, reker og ribbe.
Godt lite brød usynlig under mengder av kvalitetspålegg.
Det ble anbefalt å bestille to-tre smørbrød. Jeg sier nå bestill hvertfall tre. Ikke fordi du ikke blir mett av tre, for det gjør du til gangs, men fordi det er så dj...elsk digg å sitte der å spise god mat.
Hver smørbrød anbefales med en «lille» som også stråler kvalitet. Stort utvalg og fulle glass.
Stedet anbefales i høyeste grad og jeg kommer hvertfall til å besøke stedet neste gang jeg er i Skagen.

Takk, CF_Storm

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Spiste her flere ganger og disse smørbrødrettene var bare helt supre. Alle de klassiske lune smørbrødene står på menyen og selvfølgelig sild i alle varianter. Øl og akevitt hører med (egen akevittmeny lang som et vondt år !!). Veldig hyggelig betjening og koselige bord ute med liv og røre rundt omkring.
Fantastisk sted, super mat og hyggelige priser.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Tor S
Anmeldt 15. oktober 2018

Gode danske smørbrød. Store deilige smørbrød slik det skal være, der pålegget er høyere enn brødet. Hyggelig lokale i retrostil, rask og trivelig personale. Godt utvalg av tradisjonsmat og drikke.

1  Takk, Paradise425012
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Her har det dukket opp en liten perle i Skagen.
Dit Smørrebrød Skagen er virkelig et besøk verdt.
Nydelig mat.
Hyggelig og rask betjening.
Snille priser.
Hva mer kan man forlange.

Takk, bj_rntrondt
Anmeldt 27. august 2018

Dette er en restaurant jeg besøker hver gang jeg er i Skagen. Danske smørbrød er noe av det lekreste jeg kan tenke meg til lunsj. Meget godt tillaget og deilige smaker. Denne gangen spiste jeg stjerneskudd. Stekt rødspette, reker, asparges og rogn. Dertil et godt glas kald øl og en rød ålborger. Bedre kan det ikke bli.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Liv R T

Reisende som så på Dit Smoerrebrod Skagen, så også på

Skagen, North Jutland

Har du vært i Dit Smoerrebrod Skagen? Del dine erfaringer!