“Dårlig servering.”

Mamma's Pizza & Restaurant
Vurdert som nr. 60 av 67 Restauranter i Skagen
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dårlige kelnere, laaang ventetid. Mat blir servert før drikke, alle får ikke mat på likt, og når den siste endelig kommer er den feil. Orker allikevel ikke å be dem lage på nytt, da alle andre var ferdige med å spise.! Vi hadde Pizza, og den var god..! Men alt det andre gjør at vi ikke går hit igjen.!

Takk, 35sveinh

Anmeldt 27. september 2019 via mobile enheter

Biff som var fordervet og måtte sendes tilbake. Deretter fritert fisk som var for mye stekt. Ikke gå hit!!

Dato for besøk: september 2019
Takk, 266trineh
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Vi testet burgere, Carbonara, og en pizza. De annonserte i menyen at burgerne var hjemmelaget, og om de bor i en fabrikk stemmer det. Carbonaraen hadde ingenting med Carbonara å gjøre, mens pizzaen var OK. Servicen var rask, presis og trivelig, men det kompenserer ikke for ferdimatpreget på maten.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, hohygen
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Jeg og familien har besøkt Mamma’s Pizza & Restaurant flere ganger gjennom årene, og vi ble ikke skuffet denne gangen heller. Maten er til en rimelig pris og smaker godt. Pizzaene er alltid en bankers for meg. Det eneste som kan dra litt ned er serveringen av maten. Den kan være svært lang. Opplevde igår at jeg ble servert sist, noe som medførte at familien min nesten hadde spist opp sin mat før jeg fikk min. Det tok minst 15 min fra familien ble servert, til jeg også ble. Det var ikke særlig hyggelig. Et måltid skal man kunne nyte sammen. Betjeningen bør servere rettene samtidig til et bord for å unngå dette.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, Malfoysflower
Anmeldt 9. juni 2019

Vi spiste her flere ganger. Fikk fantastisk god mat. Vi var to par og hadde forskjellige retter hver gang. Pizza,kylling,salat,biff,fisk,tortilla, bøff. Rikelig med salater til. Alt var velsmakende og store porsjoner. Det er ikke mye vin å velge mellom, men det er helt grei vin. Rask servering og hyggelige betjening. Kan anbefales.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, frodegul67

Reisende som så på Mamma's Pizza & Restaurant, så også på

Har du vært i Mamma's Pizza & Restaurant? Del dine erfaringer!