“God mat og trivlige servitører”
Anmeldelse av Havnens Fiskehus

Havnens Fiskehus
Vurdert som nr. 29 av 69 Restauranter i Skagen
Anmeldt 22. november 2018

Vi fikk meget god service og velsmakende mat også denne gang i sommer da vi seilte til Skagen. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 144Bj_rn_A

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Vi gledet oss til å spise i Skagens havn i kveld og valgte Havnens fiskehus fordi beliggenheten var fin og det var mange mennesker som satt der.

To av oss kjøpte fiskesuppe til ca 180-190NOK - fiskesuppen var god, men litt for salt og brødet var litt for "IKEA-aktig".
Prisen var veldig høy for mengden og kvaliteten av maten.

De to andre av oss kjøpte fylt rødspette og ble veldig skuffet da maten kom. Det var en tynn fiskefilet under masse gromsete saus, og det var ikke slett ikke noe fiskekjøtt eller fyll - men kun ben og saus.

Vi gikk opp for å si ifra, men fikk ingen respons. Da en betjening kom forbi bordet, sa vi ifra for en annen gang og den ansatte responderte med at han var veldig lei for det. Vi spurte om hva han skulle gjøre med saken, da vi nå hadde betalt nesten 300NOK for en rødspette og ikke blitt mette. Han ville gjærne tilbyde oss pommes frites siden vi ikke ble mette - men han var litt usikker og ville gå å spørre sin sjef. Da han kom tilbake kunne han ikke tilbyde oss noe som helst.

Han kunne ikke tilbyde oss noe..
Litt av en service. Jeg anbefaler ikke å spise hos Havnens fiskehus

Dato for besøk: august 2018
Takk, Åste H
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Vi betalte 400 kroner for to personer. Veldig god fiskesuppe og stjerneskudd. Prisen inkluderte også to øl. Bestiller i en kasse og må hente maten i en luke. Betjeningen ryddet raskt av bordet og var hyggelige.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, steenersen
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Et besøk på havnen er et must når du besøker Skagen. fiskehandelens fiskefrikadeller frister alltid. Deilig å spise dem på bryggekanten. De smaker masse og er laget samme dag,noe annet enn fiskekaker fra supern. En dag i juli er byen og havnen utrolig full av turister og fastboende, likevel anbefales et besøk.

Takk, Anne Marit R
Anmeldt 21. juli 2017

Vi valgte denne restauranten fordi den var tydelig populær med mye folk. Men dette gikk ut over servicen. Vi bestilte og betalte i en luke og fikk utlevert en "brikke" som skulle gi lyd når maten var ferdig. Ved lydsignal skulle maten hentes i en annen luke. Da signalet kom var 2 stk. Rødspettefileer plasert på bordet i luken, men ingen betjening var å se. Ønsket om ketsjup o.l ble oppfylt ved å rope på en av betjeningen som ordnet opp.
En lite tilfredsstillende løsning.
Maten var god!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, sigfred2014

Reisende som så på Havnens Fiskehus, så også på

Skagen, North Jutland

Har du vært i Havnens Fiskehus? Del dine erfaringer!