“Her gjelder pengene, ikke gjestene!”
Anmeldelse av Skagen Fiskerestaurant

Skagen Fiskerestaurant
Vurdert som nr. 7 av 68 Restauranter i Skagen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2018

Vi var noen venner som ville ha et godt måltid med fisk, derfor valgte vi denne restauranten. Vi spiste alle forskjellige retter, men alle var fornøyd med maten.Og drikke. Det vi var misfornøyd med var servicen. Godt ut i måltidet oppdaget en at i hennes vin var det fremmedelementer, og at glasset ikke var rent.(Se bilde) Vi prøvde forsiktig å gjøre oppmerksom på dette, men ble kontant avvist. Tjeneren mente vi selv var skyld i dette! Vi ba om å få et halvt glass vin i erstatning, men ble avvist igjen.Vi prøvde å fortelle ham at vi derfor aldri ville komme hit mer, men det var han likeglad med! Så derfor kommer vi aldri tilbake dit! En restaurant som mener gjestene tar feil, og som kun bryr seg om pengene styrer vi unna. Men lenger ut på brygga er det heldigvis flere restauranter med god service!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, OleI21
Trinexxx, PR-chef på Skagen Fiskerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2018

Hej Ole
Tak for din anmeldelse. Vi kan kun beklage din oplevelse og det er bestemt ikke i orden. Selvfølgelig skulle du have haft et nyt glas vin, så vi vil bestemt orientere vores ansatte om at en behandling som denne ikke skal forekomme her hos os.
Vi har rigtig mange gæster igennem og vi er desværre ikke fejlfri, men at sige, at vi ikke vil vores gæster, det passer simpelthen ikke. Jeg kan godt høre, at vi nok ikke for besøg af jer igen, men håber at i finder jer tilrette på et af de mange andre skønne spisesteder Skagen tilbyder.
Mvh Trine

Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Vel tilberedt, fersk flyndre. Raskt og hyggelig servert. Det ble mer enn en lunch. Morsomme lokaler med noen autentiske elementer. Like ved fiskerhavnen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, DagB45
Anmeldt 20. juni 2018

Restauranten har en stor uteservering men også bord inne. Vi var i Skagen i regn og da var det hyggelig atmosfære inne. Litt spesielt med sand som gulv. Flere ulike øltyper på fat og Ok meny. Vi spiste meget velsmakende blåskjell og ekstra gode helt sikkert hjemmelagete pommes frites. Andre hadde rødspette som var god og østersene kan anbefales

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Per-Oscar K
Anmeldt 6. juni 2018

...berre å sjå an sol/ver- og vindforholda når ein skal benke seg. Bord og benker (og vind) er mest det einaste negative ein finn ved desse eta-plassene, litt krøkkete å koma til for alle med slitte, gamle kne og hofter.
Sist vi var her var vår fyrste gong på Skagen Fiskerestaurant. Åt 'Pandestegte Rødspættefileter, serveret med remoulade, citron, tyttebær og urter og Inkl. pillede rejer'. Suksess. Har allereie kjøpt ny tur med S.S. for å smake fiskesuppa deira. Meir om det seinare.
Ellers har det oftast gått i 'Stjerneskud, Fiskefiletter og Skaldyrsplatter'. Godt med ein kald eller to til. Skaldyrsplatten smakte ein gong overlagra og var mindre god; det var ikkje her på Skagen Fiskerestaurant.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, ArneAslakson
Anmeldt 1. juni 2018 via mobile enheter

Gode fiskeretter, men ganske enkle.
Trivelig atmosfære med langbord.
Helt grei fiskerestaurant, men ikke mer enn en kan forvente.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, janegil51

Reisende som så på Skagen Fiskerestaurant, så også på

Skagen, North Jutland

Har du vært i Skagen Fiskerestaurant? Del dine erfaringer!