“Hyggelig spisested med god mat.”
Anmeldelse av Skagen Fiskerestaurant

Skagen Fiskerestaurant
Vurdert som nr. 8 av 70 Restauranter i Skagen
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 19. mai 2019

God atmosfære og veldig god mat. Noen av betjeningen var ikke så serviceinnstilt mens andre var svært hyggelige. Mange gjester i et rom hvor det er lavt under taket, medfører at det er noe vanskelig å føre en samtale.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Helgeroa123

Anmeldt 10. mars 2019

Vi skulle teste om fiskefrikadellene virkelig var så gode som vi husket fra første gang. Det var de! Sittende ute med en varmende marssol, fiskefrikadeller, øl, blå himmel og havna. Det gode liv.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Kvinne48
Anmeldt 25. februar 2019 via mobile enheter

Bestilte rekesmørbrød, det var seie gamle reker, noe av det værste jeg har smakt, min kone bestilte rødspette filet, det var heller ikke godt,kommer ikke hit igjen,dyrt var det også

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Hans A
Trinexxx, PR-chef på Skagen Fiskerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2019

Hej Hans
Vi stiller os fuldstændig uforståelige over, at du ikke valgte at konfrontere din oplevelse med en tjener imens du spiste her. Så havde vi haft mulighed for at kunne udbedre jeres oplevelse.
Vores rødspætte fik vi frisk fra fiskehandleren i går.
Jeg beklager selvfølgelig jeres oplevelse af vores servering, men anbefaler jer fremover ved en sådanne oplevelse, at tage kontakt til den pågældende tjener og jeg er sikker på at i vil blive hørt.

Anmeldt 22. november 2018

Vi fikk veldig god morgenmad på vårt besøk i sommer. Men vi ble litt overrasket over at servitøren "misforstod" slik at alle fikk den store (og dyre) morgenmad..........

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 144Bj_rn_A
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Super restaurant. Nydelig mat. Høflig betjening. Rask service. Ikke billig, men helt greit. Kommer gjerne igjen. Gleder meg allerede

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Expedition370252

Reisende som så på Skagen Fiskerestaurant, så også på

Skagen, North Jutland

Har du vært i Skagen Fiskerestaurant? Del dine erfaringer!