“Skagens beste Stjerneskud... ”
Anmeldelse av Skagen Fiskerestaurant

Skagen Fiskerestaurant
Vurdert som nr. 8 av 66 Restauranter i Skagen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Skagen Rev N 570 44′ 9″ Ø 0100 42′ 5″ er Skagen Fiskerestaurants svar på Stjerneskud som bare må prøves ut i når man er i Skagen. Det ser flott ut, og det smakte godt. Men det er annet på menyen å, og både risottoen og fish & chips var nydelige. Chilli majonesen som serveres til fish & chips var meget god!

1  Takk, Reisejente85_

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi gledet oss til å komme tilbake hit, og ble ikke skuffet. Hyggelig betjening, koselig plass, og helt sikkert Danmarks beste smørbrødAnbefales.

Takk, 605andrek
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig gjensyn med den fantastiske fiskesuppen
Et bra utvalg av viner ,- hvor en Chablis Premier Cru gikk godt m suppen .

God service og hyggelig betjening i en hyggelig havn gjorde kvelden fin.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, 50JensP
Anmeldt 28. oktober 2019

Selv om den helstekte rødspetten med tilbehør var en nytelse fra ende til annen, må likevel den ypperlige servicen vi fikk på Skagen Fiskerestaurant få aller høyest karakter: Service med et smil, gode kunnskaper og alltid et halvt øye til bordet - kjempebra!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Frank W
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Virkelig god mat i enestående herlig atmosfære. Betjeningen var serviceinnstilt og vennlige, maten kom raskt og alt fungerte knirkefritt. Sentralt plassert midt i havnen.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Balance983

Reisende som så på Skagen Fiskerestaurant, så også på

Har du vært i Skagen Fiskerestaurant? Del dine erfaringer!