“Oppskrytt og skuffende”

Vurdert som nr. 7 av 67 Restauranter i Skagen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 9. august 2021

Skagens beste fiskerestaurant ble en stor skuffelse. Vi hadde bord kl 20.45. Det var fullt hus, men lite igjen på menyen. Servitørene var svært travle og glemte oss åpenbart. Vi fikk ikke mat før det var gått 1 1/2 time. Da hadde vi spurt om vi i det minste kunne få litt brød. Fish'n chipsen var tørr og smakløs. Det kan se ut som om restauranten kun hadde uerfarne servitører - forståelig etter et år med koronarestriksjoner. Likevel er det ikke akseptabelt å måtte vente så lenge på servering. Er det kanskje slik at restauranten på grunn av suveren beliggenhet ikke bryr seg så mye om gjestene fordi de vet at det uansett blir fullt? Skjerpings!

Takk, HildeB285
Trine Hemmingsen, Markedsføring på Skagen Fiskerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Hej Hilde
Tak for dit besøg og anmeldelse .
Efter en sommer på Skagen Fiskerestaurant synes jeg ikke man kan betegne vores tjenere som uerfarne, nogle har naturligvis kun haft en sæson.
Det vil ikke give mening for os ikke at ville give den bedste service og servere mad man ønsker at smage igen. Det er bestemt ikke i orden at skulle vente så længe på jeres mad - at jeres oplevelse af maden samtidig er tør, gør selvfølgelig ikke jeres besøg bedre. Dette må og skal naturligvis ikke ske.
Jeg vil beklage jeres oplevelse og kan kun håbe at i ønsker at besøge os en anden gang.
Mvh. Trine

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Vi var på ferie i Skagen for aller første gang. Då vi begge liker fisk og skalldyr, ville vi gjerne finne en restaurant med gode fisk/ skalldyrretter. Valget falt på Skagen fiskerestaurant. Og, det var et strålende valg. Vi hadde bestilt bord på forhånd. De hadde en en rikholdig meny, med flott variasjon. Likedan et bra vinkart. Vi hadde bestemt oss på forhånd om skalldyrfat. Det var heilt strålende, kort og godt! Rikelig med gode skalldyr, var en veldig god match med en god Chablis. Vi var så fornøgde at vi var tilbake til lunsj, og en middag før vi dro fra Skagen. Super service, nydelig mat og drikke. Anbefales på det varmeste. Tusen, tusen takk for oss!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, jannehelenl
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Hva har skjedd? Ny kokk? Lenge siden jeg har vært her nå men har vært her veldig mange ganger. Før var det ok mat, nå var det helt fortreffelig mat. Helt topp sjømat, og mye mat. Vi Prøvde 4 retter. Alt veldig bra. Anbefales. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: august 2020
Takk, hallsteinm
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Skagen Rev N 570 44′ 9″ Ø 0100 42′ 5″ er Skagen Fiskerestaurants svar på Stjerneskud som bare må prøves ut i når man er i Skagen. Det ser flott ut, og det smakte godt. Men det er annet på menyen å, og både risottoen og fish & chips var nydelige. Chilli majonesen som serveres til fish & chips var meget god!

1  Takk, Reisejente85_
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi gledet oss til å komme tilbake hit, og ble ikke skuffet. Hyggelig betjening, koselig plass, og helt sikkert Danmarks beste smørbrødAnbefales.

Takk, 605andrek

Reisende som så på Skagen Fiskerestaurant, så også på

Har du vært i Skagen Fiskerestaurant? Del dine erfaringer!