“Atmosfære!”

Vurdert som nr. 11 av 66 Restauranter i Skagen
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Topp mat og flott atmosfære. Hyggelig og blid betjening som evner god service selv med full restaurant.

Takk, Arvid S

Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Noe av den beste middags opplevelse vi har hatt på lang tid!
Stedet virker ikke masete selv om de greier å betjene ganske mange gjester i forhold til lokalets størrelse.
Her kan du nyte en god Champagne før middagen foran peisen, mens personalet sørger for at du føler deg "hjemme".

Takk, Royh s
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Merkelig opplevelse på Ruth's, vi blir tatt vel imot, bestiller maten og nyter måltidet som var av ypperste klasse. Men plutselig er alle servitørene borte. Hadde de en lunsj break? Etter en stund var servitørene tilbake og vi fikk avsluttet måltidet med en nydelig creme brulee.

Takk, Anders G
Anmeldt 30. juni 2016 via mobile enheter

God mottagelse, rask betjening og meget god mat. Herlig and med god smak, litt salt potetpure men god likevel. Varm og god mat, et herlig glass vin fikk vi også.

Takk, KaiStick
Anmeldt 4. mai 2016

Her får du nydelig mat, rause porsjoner, og stedet kan passe for både barn og voksne. Hyggelig betjening.

Takk, Rønnaug S

Reisende som så på Ruth's Brasserie, så også på

Skagen, North Jutland

Har du vært i Ruth's Brasserie? Del dine erfaringer!