“Lunch”

Vurdert som nr. 13 av 69 Restauranter i Skagen
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted i fone omgivelser. Betjening som gav god service. Mat og drikke var bra. Tar nok en tur dit.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 299oddvarp

Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Topp mat og flott atmosfære. Hyggelig og blid betjening som evner god service selv med full restaurant.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Arvid S
Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Noe av den beste middags opplevelse vi har hatt på lang tid!
Stedet virker ikke masete selv om de greier å betjene ganske mange gjester i forhold til lokalets størrelse.
Her kan du nyte en god Champagne før middagen foran peisen, mens personalet sørger for at du føler deg "hjemme".

Dato for besøk: august 2017
Takk, Royh s
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Merkelig opplevelse på Ruth's, vi blir tatt vel imot, bestiller maten og nyter måltidet som var av ypperste klasse. Men plutselig er alle servitørene borte. Hadde de en lunsj break? Etter en stund var servitørene tilbake og vi fikk avsluttet måltidet med en nydelig creme brulee.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 991andersg
Anmeldt 30. juni 2016 via mobile enheter

God mottagelse, rask betjening og meget god mat. Herlig and med god smak, litt salt potetpure men god likevel. Varm og god mat, et herlig glass vin fikk vi også.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, KaiStick

Reisende som så på Ruth's Brasserie, så også på

Har du vært i Ruth's Brasserie? Del dine erfaringer!