“MEget god mat i hyggelig hage”
Anmeldelse av Ruth's Brasserie

Ruth's Brasserie
Vurdert som nr. 13 av 67 Restauranter i Skagen
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2021

Meget trivelig sted for utendørs lunsj med nydelig mat og gode viner. Gåseleveren var fantastisk, men alle retter var skikkelige gode. Var der to ganger i løpet av en uke. Første gang hadde vi også en veldig hyggelig og morsom servitør, andre gang mer middels. Absolutt på favoritt-listen

Takk, Runar N

Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Tilfeldighetene brakte oss inn her for en spontant middag, lørdags kveld. Var i utgangspunktet skeptisk siden det ble arrangert bryllups-middag på hotellet.
Ble særdeles positivt overrasket. En kelner så oss og tok kontakt med en gang vi tittet inn. Vi ble bedt om å vente på hovmesteren som kun etter få minutter skaffet oss ett ledig bord. Meget godt organisert.
Rask, profesjonell service, her vet de hvordan man driver en restaurant.
Bla kommer kjøkkensjefen selv ut sammen med kelnere og avleverer rettene.
Vi spiste rib-eye og Skagen-fisk, nydelig og profesjonelt lagt opp. Kelneren anbefale godt passende vin til.
Er meget fornøyd og kan klart anbefale denne plassen.

Dato for besøk: august 2019
Takk, CF_Storm
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig service. Litt høyt støynivå på en gruppe norske gjester gjorde det problematisk å prate, noe mer demping i lokalet ville vært en fordel. Anbefales likevel!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Elisabeth C
Anmeldt 29. juli 2019

Maten og vinen kan vi ikke klage på, men servicen var ikke tilstede så totalopplevelsen var skuffende.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, PiaN3
Anmeldt 22. juni 2019 via mobile enheter

Meget hyggelig personale og servering.
Utsøkte smakfulle rettet
Ligger i naturskjønne omgivelser ved havet

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Traa51

Reisende som så på Ruth's Brasserie, så også på

Har du vært i Ruth's Brasserie? Del dine erfaringer!