“Nydelig fiskemiddag!”

Vurdert som nr. 4 av 66 Restauranter i Skagen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Spiste dagens fiskemiddag som var ovnsstekt torsk. Den smakte nydelig med tilbehøret. Servitøren var behagelig, og dyktig. Anbefalte en fransk riesling vin til maten som passet svært bra.
I tillegg kom maten raskt. Bare å anbefale!

Dato for besøk: august 2020
Takk, ingerjohannen2015

Anmeldt 30. juli 2020

Rask servering.
God mat til en grei pris.
Grei service. Vi hadde tenkt til å bestille dessert men servitøren kom aldri å spurte oss om det. Tok så lang tid at vi droppet det.

Takk, Kirsti442
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig service, god mat og fin beliggenhet. Har vært her flere ganger og har endret seg lite.
Noe dyrt kan være det som trekker ned, samt må spørre etter ti g som må være med rettene.

2  Takk, Jrv79
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Veldig god mat. Spiste mørbradbiff, svært mør og smakfull. Hyggelig stemning med live musikk. Uteserveringen var full hele tiden mens vi satt der, så er tydelig et populært sted. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 199piab
Anmeldt 14. februar 2020

Bestilte amerikansk storfe mørbrad (indrefilet okse ) dette var en fantastisk god og mør biff som nesten smeltet på tungen, den var grillet og fått lov å hvile før servering sånn at den var ekstra saftig, sansynligvis den beste biffen jeg noensinne har fått servert på restaurant . Anbefales veldig,

Dato for besøk: februar 2020
Takk, fredandred

Reisende som så på Jakobs Cafe & Bar, så også på

Har du vært i Jakobs Cafe & Bar? Del dine erfaringer!