“Gode gamle”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Bodilles leverer !!
Godt gammeldags håndtværk. Vi koste oss godt hjulpet av en meget hyggelig servitør. Anbefaler platten, 2 personer spiser meget godt. Ikke glem snaps!!!

Takk, Petter H

Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

En fin plass å spise middag på, flott servering og hyggelig betjening. Men når det gjelder toalettet så var det dessverre en del lukt fra pissoaren, her har dere en liten jobb å gjøre. Sett inn litt go likt så er dette problemet løst.

Takk, Kjell M
Anmeldt 4. juni 2018 via mobile enheter

Vi ringte inn bordbestilling i god tid, da vi hadde sett oppslag ved inngangen, om at her var det trygt for allergikere å spise. Bare å gi beskjed til personalet.
Vi kledde oss for en hyggelig kveld og gledet oss til et godt måltid.
Maken til arrogant betjening skal du lete lenge etter. Jeg orienterte om min nøtte-/mandelallergi og servitør gikk for å informere kjøkkenet. Ut kom en teatralsk figur, og vi opplevde en svært uhøflig kokk. Der var det ingen respekt for meg som allergiker og ingen diskresjon. I full offentlighet forklarte og gestikulerte kokken, som om han hadde et sceneshow. På hans kjøkken var det valnøtter og mandler OVERALT, fordi han lagde waldorfsalat hele dagen. Jeg fikk beskjed om at han ikke kunne vaske ned HELE kjøkkenet pga meg. Han ga klar beskjed om at han ikke ville servere oss. Så da var det bare for oss å reise oss og forlate stedet. At de griser sånn på et kjøkken at de må vaske det helt ned for å servere en allergiker, tyder på at det er så som så med hygienerutinene. Håper han ikke griser like mye med alt annet. Da burde det danske mattilsynet ta seg en tur. Jeg har aldri opplevd liknende!!

2  Takk, Lisbeth H
Anmeldt 6. oktober 2017

Vi var 20 personer som gikk å spiste på plassen. Vi hadde undersøkt på forhond om vi skulle bestille mat til avtalt tid. Men det var ikke nødvendig. Vi hadde derfor bestilt plass til 20 stk. Men det tok vinter å votter før maten kom. så en anbefaling om en er mange: ha maten bestillt. Så det gikk en del vin til ventingen. og maten bvar så som så. Vi hadde en nok så stor Burger. Den var stekt, men tilbehøret var heller litt dårlig. Men det var dyrt på resturanten. Og ikke noe lksus.

Takk, Gunnar T
Anmeldt 21. august 2017

Vi var en gjeng fra jobben som måtte hit og smake på Whiskeybøffen.
Den var fantastisk. Store porsjoner og en saus du bare kan drømme om.
Meget god service og mat.

Takk, OJB

Reisende som så på Bodilles Kro, så også på

Skagen, North Jutland
Skagen, North Jutland

Har du vært i Bodilles Kro? Del dine erfaringer!