“Pensjonisttur til Skagen.”

Kjøkken: Sjømat, Dansk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 1. september 2019

Ved vår pensjonisttur til Skagen,ble det bestilt lunsj på Bodilles Kro.Flere gode retter ble servert til 76 personer,av hyggelige servitører.Hit kommer jeg gjerne tilbake.

Takk, Pero391

Anmeldt 13. august 2019

Intim og koselig restaurant med koselig bakhage. Grei mat men veldig varierende service. 45 minutter venting er i meste laget.

Takk, Øyvind N
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Denne restauranten er Skagens perle. Ekte kro, førsteklasses mat. Helt topp! Kan også anbefales for glutenallergikere, bare spør betjeningen så lager de en glutenfri delikatesse

1  Takk, frareier
Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Vi var 2 par på tur, og dro til Bodilles kro for å spise middag.
En av oss hadde vært her foret par år siden og ville innom igjen.
Alle spiste dagens anbefalte middag som bestod av fiskesuppe og gratinert kolje. Vi ble godt mottatt og serveringen var grei.
Vi kan anbefale en besøk her.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, alfjohann
Anmeldt 12. mai 2019

Vi besøkte Bodilles Kro for dansk frokost. Nydelig mat med god drikke til. Hyggelig innehaver; god service

Dato for besøk: mai 2019
Takk, nicolay434

Reisende som så på Bodilles Kro, så også på

Har du vært i Bodilles Kro? Del dine erfaringer!