“Et hyggelig sted å sitte ute - stinkende røyk inne”
Anmeldelse av Visevaertshuset

Visevaertshuset
Vurdert som nr. 38 av 67 Restauranter i Skagen
Kjøkken: Dansk
God for: Lokalt kjøkken
God for: Lokalt kjøkken
Anmeldt 7. august 2021

Et hyggelig sted å sitte ute og ta en øl i solen, men trekkes ned at det er lov å røyke inne og det henger i også på dagen hvis du er nødt til å våge deg til toalettet

Takk, Runar N

Anmeldt 12. juli 2019

Fikk veldig god hovedrett men bestikk var ikke på plass så fikk ikke begynt å spise. Desserten kom ALDRI. Meget dårlig service.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Liteglad
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Det er ikke første gang vi har spist her, men både maten, servicen og atmosfæren frister til gjentakelse. Rejemad med hvitvin, smørbrød og stjerneskudd er av ypperste klasse. Her finner vi virkelig roen i Skagen

Dato for besøk: juli 2018
Takk, IngKr
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Maten smakte ok da den endelig kom. Fekk forrett og ungane sin mat nokolunde samtidig. Ungane kjeda seg og vi venta og venta. Kunne godt vore litt større porsjoner og.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Anne T
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Koselig og rolig vertshus med behagelig atmosfære. Her er det mulig å prate sammen, og bakgrunnsmudikken er i bakgrunnen. Rent og fint.

Dato for besøk: mars 2018
2  Takk, jegerjst

Reisende som så på Visevaertshuset, så også på

Skagen, North Jutland

Har du vært i Visevaertshuset? Del dine erfaringer!