“Knuth's er verdt et besøk”
Anmeldelse av Cafe Knuth's

Cafe Knuth's
Vurdert som nr. 1 av 66 Restauranter i Skagen
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Vi storkoste oss på Knuth's. Med god mat og super service. En god og lun atmosfære. Vi var heldig og fikk oppleve en stemningsfull live konsert. Er du i Skagen må du ta en tur innom Cafe Knuth's.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, freddyjoh

Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Veldig imøtekomme betjening. Flott lokale. Jeg synes det var en varm og fin velkomst i lokalet. Jeg ble møtt med glede fra innehaver og ble tipset om en god øl, helt perfekt tips. Denne plassen anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 150annikenl
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

For en mottagelse! Søren var en personlig og hyggelig fyr, stedet har atmosfære og alt du trenger i Skagen! Digger det!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Robert F
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Tidenes beste stjerneskudd
Mye mat for en rimelig penge
Veldig hyggelig betjening og koselig atmosfære ☺☺☺

Takk, s k
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og hyggelig atmosfære og topp service
Vi skal tilbake imorgen
Anbefaler alle å ta en tur innom for en hyggelig stund.

Takk, Go26790725697

Reisende som så på Cafe Knuth's, så også på

Har du vært i Cafe Knuth's? Del dine erfaringer!