“Ikke å anbefale!”
Anmeldelse av Casa Italia

Casa Italia
Vurdert som nr. 47 av 67 Restauranter i Skagen
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Bestilte pizza og min kone bestilte pasta. Hennes pasta var ikke spesielt bra, men problemet var mest at min pizza kom 45 min etter at hun var ferdig med sin pasta. Pizzaen var heller ikke spesielt bra. Restauranten var heller ikke spesielt full. Styr unna er vårt råd.

Takk, Camper63196323353

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Svært god mat til hyggelige priser. Bresaola, Bruscetta, Pizza og pasta på italiensk vis, avsluttet med et lite glass Limoncello. Grazie Mille!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, OdBjB
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Servicen var dårlig,- og forretten ble glemt!
Biffen manglet helt proft preg,- totalt smaksløs!!!! Anbefales ikke!

Takk, annemabohl
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Servicen var litt treg. Blåskjellene var fra himmelen, de beste ever!! Anbefales! Biff ok, pasta carbonara var godt, pizza med spaghetti...ny variant ;)

Dato for besøk: august 2019
Takk, reisemamma
Anmeldt 24. juli 2019

Maden var okei, men servicen utrolig dårlig. Fikk forkert mat og drikke flere ganger. Tjeneren snakket engelsk, men han forstod ikke hva vi sa selvom vi snakket engelsk. Avsluttet besøget med å si til tjeneren at jeg ikke kom til å anbefale stedet til andre, hvor han svarer med «okei». Aldri mødt nogen som har vært så ligeglad med deres sted, eller så kan det være han heller ikke forstod det.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 21livm

Reisende som så på Casa Italia, så også på

Har du vært i Casa Italia? Del dine erfaringer!