Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for ditt opphold
kr 1 853
Fullt refunderbart før tir. 26. mar.
Frokost inkludert
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Booking.com
Hotels.com
Prisene leveres av partnerne våre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne våre. Besøk partnerne våre for mer informasjon.
Hvordan betalinger til oss påvirker rekkefølgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nærheten
Filtrer
Oppdaterer listen ...
3136 av 470 anmeldelser
Anmeldt 12. mai 2016

Kompakt og hyggelig hotell med utmerket beliggenhet. Skagen er virkelig lysets land med gode lukter og innbyr til turer såvel på strendene, i byen som på hedene. Skagen tilbyr et godt utvalg av aktiviteter, spisesteder og museer.

Dato for oppholdet: april 2016
  • Reisetype: Reiste med familie
    • Sovekvalitet
    • Rom
Takk, Inge-PeterM
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Gitte P, Ejer på Skagen Harbour Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mai 2016
Google-oversetting

Tak for din gode anmeldelse, det er dejligt at du giver dig tid til at skrive og vi er glade for alle anmeldelser så vi hele tiden kan forbedre os.

Rapporter svar som upassende
Dette svaret er den subjektive meningen fra en representant for foretaket og ikke fra TripAdvisor LLC.
Anmeldt 15. mars 2016

Vi tilbrakte en natt her i sammen med et vennepar, vi var i Skagen anledning en venns 50 årslag.
Hotellet er rent og fint med hyggelig og hjelpsom betjening, vi ankom tidlig men fikk rommet tidlig som passet godt etter ferjeturen over fra Norge.
Bra frokost og bar.
Kommer gjerne tilbake hit.

Romtips: Bra utgangspunkt hvis du skal være på Skagen
    • Sted
Takk, Jimmy W
Gitte P, Ejer på Skagen Harbour Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2016
Google-oversetting

Tusind tak for din fine anmeldelse, det er skønt for os, at høre at i kunne lide at være her og det vil glæde os igen at byde jer velkommen.

Anmeldt 6. oktober 2015

Hotellrommet var helt greit. Rent og fint. Frokosten var veldig koselig. Man fikk følelsen av være på besøk hos noen. Maten var lokal og det var godt og ferskt brød. Hele spisesalen duftet av nytrukket kaffe.

Dato for oppholdet: juli 2015
  • Reisetype: Reiste som et par
    • Sovekvalitet
    • Rom
1  Takk, Kjersti S
Gitte P, Ejer på Skagen Harbour Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2015
Google-oversetting

Tak for den fine anmeldelse det er dejligt at i føler jer hjemme her, og der er det vi ønsker i skal. Vi vil glæde os til igen at byde jer velkommen til skønne Skagen

Anmeldt 17. august 2015

Stedet er fantastisk, og opplevelsen vår fra i fjor var grunnen til at vi i år også valgte dette hotellet.
Men aldri mer!
En ansatt eller eier eller hva det var som også bor på hotellet - var bare sur mot oss under hele oppholdet. Ikke et smil, ikke en hyggelig tone. Bare kjeft og sur fra vi satte foten på hotellet.
Ingen andre gjester så ut til å bli plaget av oss. De smilte og var hyggelige alle sammen. I resepsjonen spurte jeg om å få en pose så vi kunne rydde litt etter oss - og hun som var der takket og smilte og var hyggelig. Alt i alt så gjorde vi det vi kunne for å kose oss uten at vi skulle være til bry for andre gjester eller personale.
Alle var i godt humør, men ingen bråkte.
kl 17 på lørdag ble vi bedt om å gå.
Vi var i seng før kl 01 både natt til lørdag og søndag. Men fikk nesten ikke sove pga mye bråk på leilighetene over gata. søndag morgen var det støy der helt til vi gikk til frokost. Da jeg sa ifra til han mannen på lørdag om dette så virket det ikke som om han brydde seg om det, men fortsatte og være sur. En slik mann burde ikke ha noe med hotelldrift å gjøre.
Hadde ikke rommet vært forhåndsbetalt hadde jeg aldri i verden godtatt og betale full pris.

• Renslighet
3  Takk, 714rogerh
Gitte Kjeldgaar... P, Ejer på Skagen Harbour Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2015
Google-oversetting

Kære Roger, du glemmer helt at skrive, at du kom men højt spillende radio, som du ikke kunne forstå at du ikke måtte spille i vores gårdhave, sammen med den store gruppe stærkt berusede personer som ville sidde og dominere det hele. Det var rigtigt fint, at du denne gang bad om et pose så i selv ryddede op efter jer, normalt rejser i jer bare og går og alt flyder.

Anmeldt 16. august 2015

Jeg har aldri opplevd verre service og surere personale i mitt liv. Han som eier hotellet kom å skjelte oss ut og ba oss vise respekt når vi satt ute på terrassen klokka 5 på ettermiddagen.
Dagen etter når vi satt samlet i gården på hotellet, sa han at vi MÅTTE gå derfra.
Vi så aldri et smil.
Det eneste positive var de som ordnet rommene våre, de var fantastiske

• Sted
1  Takk, jannesande
Gitte P, Ejer på Skagen Harbour Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2015
Google-oversetting

Tak for din anmeldelse, ja vi prøver at holde en vis standard og et stille miljø, de store meget fulde og højtråbende grupper ønsker vi ikke sidder på vores område og drikker. Det er jo ikke første gang i besøger hotellet så det undre mig at i opfører jer sådan.

Vis flere anmeldelser