Gratis avbestilling frem til 08.10.21
Gratis avbestilling frem til 06.10.21
eDreamsUSD 109
Anmeldt 8. september 2019

Hvor skal man begynne...

Fire venner på tur, bestilte før eierskifte. Brukte mange uker på å få svar fra ny eier om rommene var booket og alt var ok. Vi booket et ekstra rom via booking.com for å være sikker på at vi hadde plass. Det rommet ble forsøkt avbestilt to ganger men eier har ikke kommunisert med booking.com så da fikk vi krav å betale det rommet også. Eier skulle prøve å ordne opp, men gjorde ikke det. Da vi kom dit hadde han ikke ordnet med de to rommene vi hadde blitt lovet i utgangspunktet. Fikk en av leilighetene til slutt.
Gammel, slitt og mugglukt. Ikke gardiner på det ene "rommet".
Frokosten var svært enkel.

Det eneste positive var at det var nærme sentrum og gode parkeringsmuligheter.
Mye rot med bestilling, jeg styrer unna stedet neste gang.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, Rbktroll09
Anmeldt 8. august 2019

Dette var et enkelt møte med hyggelig betjening. Ligger et par kilometer fra sentrum. Rommet fremsto litt mørkt og dyster og det luktet mugg. Ellers var det en rolig plass. Bra uteområde. Frokosten var veldig enkel.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Per L
Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Vi ble godt mottatt av verten som er ny. Han har nettopp overtatt motellet, og er i ferd med å pusse opp og fornye inventar. Vi fikk et nyoppusset rom som hadde grei standard. Avstanden til sentrum er ca. 20 min. , men det er muligheter for å leie sykkel på motellet. Frokosten var grei. Vi bar fornøyd med vårt opphold.

Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, alfjohann
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Standarden på motellet er veldig enkel. Det innvendige burde vært pusset opp for det var utdatert. Atmosfæren var ikke noe hyggelig. Frokosten var enkel. Personalet har en tendens til å låse seg inn når det passer dem. Første og siste gang vi sjekker inn der. Eneste pluss var å parkere utenfor døra.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, MarieHeleneM10
Anmeldt 2. april 2018

Vi har nylig overnattet på Skagen Motel. Bra frokost og hyggelig betjenning. Praktisk å parkere rett utenfor rommene. Vi bodde på 33 og 34. Begge rommene bar preg av gamle tider. De kunne godt pusses opp. Det som var ikke greit er at det var ganske kaldt i begge rommene. De har sikkert slått på varmen nett før vi kom. Det tok halve natten før det ble varmt. Det tok en del av sovkvaliteten. Sengene er gode. Veldig kaldt golv på badet. Litt rart med veggovnen der med tanken på at vann fra dusjen kunne gjør det litt farlig kanskje. Vi savnet vinglass og vinåpner på rommet.Vi komt litt over kl.21 så nøklene fant vi på resepsjonsdøra. Det var ingen info på rommet så vi kunne ikke bruke Wifi. Motelet kunne godt printe ut et infoark der det står passordet til Wifi, frokost og om utsjekking. Kunne være kjekt å finne en slik info sammen med nøkler.

Romtips: Rom 33 og 34 er mot gata og det medbringer en del støy.
Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Mena12345