“hyggelig.”
Anmeldelse av Highway 66

Highway 66
Vurdert som nr. 48 av 71 Restauranter i Skagen
Anmeldt 1. september 2019

Etter en shoping og rusletur i Skagen,var Highway 66 akurat det vi trengte.Hyggelig uteservering,rask og blid servitør.Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Pero391

Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Burger, piller pork og Steak var skikkelig godt. Alle koste seg. Ble litt kaldt når sola forsvant. Anbefales

Takk, st_lee2015
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

God mat og veldig store porsjoner. Helt greit lokale og ok servering. Her kan man spise seg veldig god og mett!

2  Takk, rar_reisende
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Kom over denne restauranten på jakt etter noe å spise til middag med familien. Vi ble møtt av en servitør som virket litt lei og/eller irritert, noe som vi reagerte litt på. Ikke et smil å få fra den karen. Det tok litt tid fra vi bestilte maten til vi fikk den, men vi ble ikke skuffet av porsjonene. Man fikk mye mat for pengene. Tips: Kentucky chicken var utrolig godt. Alt i alt en helt grei restaurant for middag, til tross for litt sur servitør.

3  Takk, Malfoysflower
Anmeldt 2. juli 2019

En kelner som ikke forstår bestillingen, en annen kelner som er sur og grinete. Maten var feil , i tillegg iskald. Nei takk. Ikke flere turer ditt nei

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Andy J

Reisende som så på Highway 66, så også på

Har du vært i Highway 66? Del dine erfaringer!