“Elendig spisested”

Dit Smorrebrod Gl. Skagen
Vurdert som nr. 56 av 67 Restauranter i Skagen
Anmeldt 18. august 2021

Skygg unna denne plassen. Vi måtte vente fryktelig lenge før vi fikk maten.To av oss hadde bestilt to smørbrød, men det varte og rakk, så de ble bare avbestilt. Vi kunne ikke sitte der og vente resten av dagen. Betjeningen var også lite imøtekommende. Vi kommer aldri tilbake her. Det er helt forskjellig fra samme konsept i Skagen.

Takk, jippi j

Anmeldt 1. februar 2020 via mobile enheter

Midt i blinken for lunsj & brunsj! Deilige danske smørbrød og super-trivelig betjening! Bon appetitt!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, NilsAndre
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Det ligger en tilsvarende restaurant på øst-siden, i selve Skagen som er glimrende. Basert på tidligere besøk der, hadde vi store forventninger og kjørte til gamle-Skagen ens ærend for å prøve dit-smørbrød der.
En gedigen skuffelse og bortkastet tur.
På tross av at det kun var ti gjester i lokalet, inkl oss, eksisterte det ingen form for betjening der.
På tross av forhåndsbestilt bord, vi ble vist til (var vel eneste tilfelle der serveringen så og snakket til oss) satt vi alene i 45 min uten engang å bli spurt om vi ville ha noe å drikke.
Rett og slett pga sult gikk vi, etter nærmere en times venting, på restauranten ved siden av for å få mat.
Kjære eiere, om dere ikke vil hva gjester eller ikke har personell til å betjene gjestene. Ett lite tips, bare lås døren så slipper dere at folk kommer inn.
En trist opplevelse og jeg anbefaler ingen å ta en bortkastet tur hit.

Dato for besøk: august 2019
Takk, CF_Storm
Anmeldt 16. august 2020

Dato for besøk: august 2020
Anmeldt 1. juli 2020

Reisende som så på Dit Smorrebrod Gl. Skagen, så også på

Har du vært i Dit Smorrebrod Gl. Skagen? Del dine erfaringer!