“Ikke som forventet”

Kjøkken: Dansk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 15. oktober 2018

Æggekagen smakte helt greit, men heller ikke mer, og baconet var brent. Dette var ikke helt som forventet og kan nok ikke sammenliknes med den gang æggekagen var en opplevelse i seg selv, som man husket i lang tid etterpå.
Betjeningen var ikke tilstrekkelig oppmerksom.
Se etter flere anmeldelser av MulleEllum.

Takk, MulleEllum

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Ny kjøkkensjef og ny meny, men alt er dessverre ikke bedre enn før. Brøndums signatur Michelin frokostrett - pandestekt rødspette med rugbrød og grov remulade - den er nå borte og erstattet av en redselsfull gatekjøkken frityrstekt smakløs rødspette og ditto remulade smoothie Finn fram den klassiske oppskriften, please!

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, 561bertils
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Vi fikk servert deilig kaffe og hjemmelagede Petit Fours i Brøndums peisestue.
Følte oss hensatt til fordums dager... Upåklagelig service av stedets kelnere.
Et herlig sted. I særklasse

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 658lillian
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Velvillig og hyggelig ved ankomst og kyndig veiledning gjennom seks retters meny, som var vel tilberedt med mange gode smaksvarianter. Den ledsagende vinpakke var gjennomtenkt og veltilpasset. Vi hadde en stor aften!
Men to rariteter: flere av rettene hadde nydelige sauser. Hvor var sauseskjeene, den litt flate som var vanlig i gamle dager? Å måtte bruke brød for å ta opp sausen ble vel primitivt. Og så var det sjøkrepsen. At de grilles er nesten å ødelegge en god rett. Å fylle forkroppen med ostestuing var en måte å få litt mat i den også. Men klørne som faktisk har mye deilig kjøtt, var bare til pynt. En knekker og en hummergaffel hadde gjort denne godbiten tilgjengelig. Noe å tenke på!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, DagB45
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Booket bord 2 uker før 17. Mai og hadde håpet på en god og verdig 17. Mai feiring, men ble skuffet! Likegyldig mottagelse, dårlig bord og overfladiske kelnere. Forrett skuffende, god fisk til hovedrett, men siden atmosfæren var dårlig, hoppet vi over dessert og kaffe. Dette var en overpriset og en skuffende opplevelse

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, EilerL_13

Reisende som så på Brondums Hotel Restaurant, så også på

Skagen, North Jutland

Har du vært i Brondums Hotel Restaurant? Del dine erfaringer!